Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart begynner vel andre sider å legge ut anmeldelsene, tviler Killzone 2 får under 87 i snitt etter 20 anmeldelser ;)

Ligger jo bra allerede :)

 

Kansje jeg er den som gleder seg mest her inne, det er nettopp fordi jeg beskytter betaen, og det er lenge siden en multiplayerdel har fenget meg så mye som KZ2 betaen gjorde

 

Og dem nevner i anmeldelsen at singelplayeren og er ekstrem bra!!

Tror jeg må bare ta meg en sovepille som jeg slipper å lese alt som er så bra med Killzone 2, fordi nettopp jeg ble blown out of the water med Killzone 2 betaen, merker at det er en storhet i dette spillet som kommer 25 februar :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Demo er bekreftet dagen før amerikansk release.

 

Vell, det er slikt som skjer i USA avogtil.

I dette tilfellet så får du ikke demoen før en dag før release, dersom du ikke har forhåndsbestilt hos GameStop.

 

Gamestop har nok ingått en deal med SCEA, som går ut på å få Killzone på de beste plassene i butikken, og få ekstra promotering Killzone, mens GameStop får ekstra PS3-kunder inn i butikken for å forhåndsbestille Killzone, og få spille demoen før andre folk, og kanskje ta med seg ett spill eller to ekstra - på veien ut av butikken.

 

SCEE har ikke noen slike deals (ennå) ihvertfall.

Og håper egentlig ikke dette brer seg til Europa.

Om Amerikanerene vil, så kan dem jo alltids laste ned demo fra Europa.

Lenke til kommentar

Kommer fra en side som heter thesixthaxis.com men alikevel

 

Killzone 2: First Look:

TheSixthAxis: "Games like Killzone 2 only come around once or twice a generation; not just in terms of surrounding hype and rabid interest, but also in measuring up to the huge expectation levels of gamers hungry for that special something that will re-ignite their love of videogames. Killzone 2, then, is the PS3's crowning glory, and after 2 years of false starts, almost-greats and goalpost pings, Sony have a winner on their hands - come February 27th the only thing people will be talking about is the PlayStation 3 and how it's playing host to the best first person shooter ever created

 

Begynner å ta av ganske kraftig dette her :)

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...