Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

http://gamereactor.se/artiklar/16075/Killz...b366236c00d950e

 

Og dem sier grafikken kan måle seg opp mot det som ble vist i 2005 noe som er imponerende!!

Betaen for meg er et mesterverk, alt klaffer med gameplayet, våpen følelsen er virkelig der, du må sikte bedre for å treffe, ikke bare spraye som faen, grafikken er elskelig!!

 

Våpenene føles veldig realistiske ut, med recoil, at dem føles tunge og realoadinga er jo helt rå!!

 

Datoer:

25.feb Europa

27.feb US

 

Anmeldelser:

IGN UK videoanmeldelsen, 9.4/10

 

Gamereactor.no 9/10

 

Gamereactor.se 10/10

 

Gamereactor.dk 9/10

 

Eurogamer.net 9/10

 

Spillmagasinet 6/6," et digitalt mesterverk!!"

 

Gameplayer 9.5/10

 

IGN US, 9.4/10

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer med at de alltid velger slike nolduser som aldri har tatt i et spill som testere a? Tenker på "Preview: Welcome part 1" blandt videoene UrgeLOL linka til.

 

Jeg må faktisk si at dette spillet så svært fristende ut. Dette, sammen med MGS4, LBP og Uncharted, gjør at jeg faktisk vurderer å skaffe meg en PS3 etter jul. Ikke dårlig. :p

Gameplaymessig så minte dette meg om en postakopalyptisk versjon av Call of Duty 4... er det noen betatestere som kan befrefte dette?

Lenke til kommentar
Skjer med at de alltid velger slike nolduser som aldri har tatt i et spill som testere a? Tenker på "Preview: Welcome part 1" blandt videoene UrgeLOL linka til.

 

Jeg må faktisk si at dette spillet så svært fristende ut. Dette, sammen med MGS4, LBP og Uncharted, gjør at jeg faktisk vurderer å skaffe meg en PS3 etter jul. Ikke dårlig. :p

Gameplaymessig så minte dette meg om en postakopalyptisk versjon av Call of Duty 4... er det noen betatestere som kan befrefte dette?

 

Ja jeg er en av betatesterene av multiplayerdelen og ja det kan kalles postakopalyptisk versjon av COd 4, spesielt våpenfølelsen er jo helt lik!! Men hovedvåpenet er jo så realistisk, med reloadinga, vekten og recoilen at det er helt konge.

 

Det er godt det kommer et spill du må virkelig sikte skikkelig for å drepe dem :D

Men jeg til nå etter snart 8 timer i MP-betaen må si jeg er helt i skyene angående Killzone 2

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Ja jeg er en av betatesterene av multiplayerdelen og ja det kan kalles postakopalyptisk versjon av COd 4, spesielt våpenfølelsen er jo helt lik!!
Interessant... har de sagt noe om singleplayeren? Det er liksom det som er viktigst for meg med konsoll, evt. splitscreen, ettersom jeg syns online på konsoll er noe forbanna herk sammenlignet med PC. :whistle:

 

Multiplayerdelen kan du spille mot mennesker eller mot boter, men jeg tror ikke spillet vil ha splitscreen enten om det er SP eller MP.

Har og hørt singelplayeren skal vel vare godt over 8 timer, noe som jeg synes er perfekt holdbarhet i skytespill.

Dem har spilt 6 baner og hver av dem tok ca 1 time hver :D, så vi får nok en spillopplevelse på over 8timer ja

 

Spillet skal ha bosser, noe som passer siden Helghan er ikke et bra sted å være på nei :p

 

Men jeg skal uansett ha spillet om jeg skal spille spillet for SP og MP, KillZone 2 I loving it!!

 

Jeg såg en av dem filmene du linket til UrgeLoL, den som heter snipers, fy faen for en grafikk, fikk faktisk tårer av det jeg ser, må være det flotteste fps-spillet jeg ser filmer i fra. Gleder meg til å fyre disse opp i HD og selve spillet når det kommer i februar på min egen HDTV og hjemmekinoen. Viss det er noen som sier att 360 har bedre grafikk en Killzone 2 så finn dem spillene please :)

 

Jeg klarer ikke ser mer fra dem filmene, begynner å :cry: av lykke. Og jeg har all grunn til det når det er flere her inne som er så mot PS3 og konsoller som ikke kan lage grafikk, så dere kan bare ta dere en bolle...

Dette kan bli mitt flotteste fps-spill for all time, slå alt det jeg har spillt i mitt hele liv.

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Aiai, så mange videoer da! Må nok sjekkes ut i seinere i dag :)

 

Var ikkje så veldig imponert over betaen i starten, men den vokste på meg veldig kjappt og det blei veldig artig etter hvert :p Luker GG ute alle bugsa (dem er det mange av) ogstabiliserer flyten online blir det nok ganske bra saker tenker eg :wee:

Lenke til kommentar
Multiplayerdelen kan du spille mot mennesker eller mot boter, men jeg tror ikke spillet vil ha splitscreen enten om det er SP eller MP.

Har og hørt singelplayeren skal vel vare godt over 8 timer, noe som jeg synes er perfekt holdbarhet i skytespill.

Dem har spilt 6 baner og hver av dem tok ca 1 time hver :D, så vi får nok en spillopplevelse på over 8timer ja

 

Spillet skal ha bosser, noe som passer siden Helghan er ikke et bra sted å være på nei :p

Humm. Det er ikke så sykt lenge, men heller ikke for kort. Det at det er bosser, det liker jeg. Bosser i FPS er alltid gøy. :D

 

Er det slik at man burde ha spillt Killzone 1 for å få noe ut av historien i det spillet her, eller går det an å hoppe rett inn i toern?

Lenke til kommentar
Hyggelig å høre at opplevelsen din har blitt bedre Mala. Husker du ikke var alt for imponert i begynnelsen :roll:

 

Ikkje så rart når eg fikk servert klønete kontrollere, 32 spiller servere som betyr uspillbart gameplay pga. Powepoint prestasjon av grafikken :p

 

Men som sagt, må vere ein lite optimalisert versjon det vi beta tester sitter på.

Lenke til kommentar
Multiplayerdelen kan du spille mot mennesker eller mot boter, men jeg tror ikke spillet vil ha splitscreen enten om det er SP eller MP.

Har og hørt singelplayeren skal vel vare godt over 8 timer, noe som jeg synes er perfekt holdbarhet i skytespill.

Dem har spilt 6 baner og hver av dem tok ca 1 time hver :D, så vi får nok en spillopplevelse på over 8timer ja

 

Spillet skal ha bosser, noe som passer siden Helghan er ikke et bra sted å være på nei :p

Humm. Det er ikke så sykt lenge, men heller ikke for kort. Det at det er bosser, det liker jeg. Bosser i FPS er alltid gøy. :D

 

Er det slik at man burde ha spillt Killzone 1 for å få noe ut av historien i det spillet her, eller går det an å hoppe rett inn i toern?

Du trenger ikke spille eneren, fordi 2eren har en ny hovedperson og du skal følge han

Jeg skal nok fullføre Killzone til PS2 før Killzone 2 kommer ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...