Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg kommer til å le viss alle anmeldere der ute trekker Killzone 2 ned pga mangel av coop, da burde dem revurdere standpunktet til COD4 siden det spillet og mangler coop men fortsatt fikk høye scores, nesten for høyt i mine øyner...

 

25.februar får jeg svar på disse spørsmålene og tvilene og hatet som er hos Killzone 2 allerede før mangen mangen folk har prøvd det.

Og kommer til å le viss jeg har hatt rett på alt att Killzone 2 er et bra spill, bots is going down for sure...

Men omtrent alle forventer enten COD4 bare mye bedre med HL2 historie, da har du et likksom så bra spill... Godt jeg er ikke på det lavmålet.

 

Føler att viss ikke Killzone 2 ikke får over 9 så er det automatisk flopp, skulle faen trodd det. Kjøper det uansett om andre mener det er en flopp pga salgtsall, ikke coop, ingenting nytt, bare grafikk ikke mer, under 9 etter 30 anmeldelser osv

 

Nothing can stop me for buying that awesome game like Killzone 2!! :D

 

 

Tror folket har forstått at du skal kjøpe spillet nå Toman85...

Lenke til kommentar
Men jeg kommer til å le viss alle anmeldere der ute trekker Killzone 2 ned pga mangel av coop, da burde dem revurdere standpunktet til COD4 siden det spillet og mangler coop men fortsatt fikk høye scores, nesten for høyt i mine øyner...

 

25.februar får jeg svar på disse spørsmålene og tvilene og hatet som er hos Killzone 2 allerede før mangen mangen folk har prøvd det.

Og kommer til å le viss jeg har hatt rett på alt att Killzone 2 er et bra spill, bots is going down for sure...

Men omtrent alle forventer enten COD4 bare mye bedre med HL2 historie, da har du et likksom så bra spill... Godt jeg er ikke på det lavmålet.

 

Føler att viss ikke Killzone 2 ikke får over 9 så er det automatisk flopp, skulle faen trodd det. Kjøper det uansett om andre mener det er en flopp pga salgtsall, ikke coop, ingenting nytt, bare grafikk ikke mer, under 9 etter 30 anmeldelser osv

 

Nothing can stop me for buying that awesome game like Killzone 2!! :D

 

 

Tror folket har forstått at du skal kjøpe spillet nå Toman85...

 

Det må da finnes andre ting du kan irritere deg over? For min del synes jeg det bare er moro når han er SÅ frelst av spillet! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner på at scans ikke er tillatt å poste på forumet, det er piratkopiering og brudd på retningslinjene. Flere slike innlegg er fjernet, og jeg vil ikke se flere av dem i tråden.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...