Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker 10 års garantien på Pro.. skulle det dukke opp noe så.. :)

 

Kjøper de primært fordi de er raske og pålitelige da..

 

Undres på en ting..Er det noe hensikt i å bruke RAPID MODE på SSD ??

 

Fikk min første SSD for ca et halvår siden og er noob enda.

Lest litt for og i mot...

Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

Har en tom PCIe x4 slot i min bærbare lik en m2 slot. Noen som har erfaring med slike ssd disker? Finner nesten ingen på det norske markedet til salgs. Og selv en 256 gb disk som samsung XP941 koster 2700kr. Er det verd pengene? Forløbi har jeg bare en vanlig ssd installert i laptoppen.

Jeg har brukt Intel 530 M.2 ssd, god erfaring med den men det er en sata disk og ikke pcie som XP941. http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=Intel%20530 Endret av bruker-293283
Lenke til kommentar

Magican melder om ny firmware til Pro i dag ..blir vel en liten backup før den kjøres..:)

 

Jeg har en ekstra USB 3.0 ekstern snurredisk.. Hva er enkleste måte å ta en fullstendig systembackup på ?

 

Bruke Win 8.1 sin funksjon for "image" backup eller kan Magican brukes til å klone over på snurredisken ?

Lenke til kommentar

Magican melder om ny firmware til Pro i dag ..blir vel en liten backup før den kjøres..:)

 

Jeg har en ekstra USB 3.0 ekstern snurredisk.. Hva er enkleste måte å ta en fullstendig systembackup på ?

 

Bruke Win 8.1 sin funksjon for "image" backup eller kan Magican brukes til å klone over på snurredisken ?

Bruk windows sin image .

VHd filen (system image) fra denne kan også mountes som en stasjon med standard diskbehandlig (med attach vhd) for enkel t å hente filer .

Gjenoppretting krever at du har en DVD/usb boot media samtidig som du har eksterndisken tilkoplet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...