Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutes ago, Buzz76 said:

Hvor "full" kan du fylle SX8200 Pro (og andre TLC  disks) før ytelsen går i dass?

Du kan jo prøve selv :D
Er ikkje så veldig stort problem nå med nyere ssder. Var værre før i OCZ Vertex tidene uten garbagecollection og trim 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Nizzen said:

Du kan jo prøve selv :D
Er ikkje så veldig stort problem nå med nyere ssder. Var værre før i OCZ Vertex tidene uten garbagecollection og trim 😅

heh... men jeg spør, fordi det er flere som klager på 980 pro også.. men klart.. om den er 99% full er det jo ikke annet å forvente, men man bør jo kunne komme opp i 70-80% uten at ting blir sirup.

Skrevet (endret)
6 minutes ago, Buzz76 said:

heh... men jeg spør, fordi det er flere som klager på 980 pro også.. men klart.. om den er 99% full er det jo ikke annet å forvente, men man bør jo kunne komme opp i 70-80% uten at ting blir sirup.

Har vært oppi sikkert 90% på de fleste ssder, uten å merke noe. Men du vet "reddit folk" leiter etter feil og/eller provoserer frem "feil", for å si at det er fakta. Så at noen med 980pro har hatt problemer allerede har jeg INGEN tro på. Fyller man den brennfull, så har man uansett kjøpt feil ssd eller kjøpt for liten ssd.

Jeg kjører jo raid-0 for å få større størrelse på stasjonen, ikkje for å få høyere sekvensiell ytelse.

Kom gjerne med link til de som klager på 980pro.

980pro er jo litt "dårlig" på visse typer write, så kan jo hende at dette har noe med saken å gjøre? Iallefall dårlig i forhold til WD Black SN850

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Har noen sett WD SN850 2TB med kjøleribbe på lager i Norge ?

Bare lurte siden butikken jeg har bestilt stadig vekk kommer med nye leverings datoer 😛

Endret av idleman_2
Skrevet

Hehe, dustin spiller også ping pong med leveringstider, gikk fra på lager, til forventet dato, til "Vi venter produktet til lager, men har foreløpig ingen bekreftet leveringsdato." 

Skrevet
1 hour ago, mandela said:

Hehe, dustin spiller også ping pong med leveringstider, gikk fra på lager, til forventet dato, til "Vi venter produktet til lager, men har foreløpig ingen bekreftet leveringsdato." 

Når bestilte du ?

Skrevet
7 minutes ago, meg0709 said:

Men hvorfor MÅ dere bestille der når f.eks proshop har sn850 på lager?

De liker at ting er litt tungvindt og håpløst... Folk er rare 😅
Døstin 🤢

• Hjerte 1
Skrevet
meg0709 skrev (32 minutter siden):

Men hvorfor MÅ dere bestille der når f.eks proshop har sn850 på lager?

Sikker på at de har på "lager" ?

Sist gang jeg kjøpte noe på Proshop som var på lager så tok det 14 dager eller noe sånt

Skrevet
5 hours ago, Dubious said:

Sikker på at de har på "lager" ?

Sist gang jeg kjøpte noe på Proshop som var på lager så tok det 14 dager eller noe sånt

Kjøpte fra proshop.no 23. Januar, fikk varen 26. Januar :)

Skrevet (endret)

Kingston A2000 erfaringer? God 4k ytelse til en liten penge 🐵

meh... game load time er jo under halvparten av eliten.... og kanskje man kan bli enig med seg selv snart. 

Endret av Buzz76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...