Gå til innhold

Dette er Nokias neste toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om denne skjermen er trykk- eller varmefølsom?

nær garantert trykk, siden en kan kjøpe stylus ved siden av.

 

og om en ser video 2, linket av meg selv og andre her på tråden så bruker dama neglen i skjerm-sveip bevegelsen...

 

og svært få skjermer er varmefølsom, iphone skjermen går på menneskekroppens evne til å lede strøm, ikke varme.

Lenke til kommentar
Skranglia deluxe. Jeg er helt overbevist om at kvalitetfølelsen av den slider saken kommer til å være lik null, men blir jo spennende å se.

Ja, i alle fall om de gjør en like bra jobb som på N95/N95 8GB :roll:

 

Regner med de får på plass en skikkelig slide med god kvalitetsfølelse :)

Lenke til kommentar
UI var jo rålekkert - men telefonen.. :no: Hvorfor har de plassert Nokia-logoen på siden? Det ser jo bare uferdig ut spørr du meg. Er jo god plass til å ha den der høytaleren er... Har aldri likt Nseries fordi de ser så billige å plastikc fantastic å bling-bling ut. Heller Eseries (E50 og E61 spesielt, E71 har jo også en bling-bling-faktor.))
E51 i sort utførsel har ikke mye bling-bling og er en av de reneste designene jeg har sett.

 

Ellers virket N97 som telefonen jeg har ventet på, men skjermoppdateringen var sluggish, man så det i menyene og spesielt i videoavspillingen. Det var direkte plagsomt å se på. Håper dette rettes før lansering.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Virker som de slår sammen N og E-seriene med denne. Har vanskelig å se for meg at de lager en businessutgave av denne... Kanskje en billgere versjon med utvida exchange-støtte.

 

Innen denne kommer ut bør NetCom og Telenor ha kommet med abb. tilpasset denne typer telefoner, ala iPhone-abb til NetCom. Mye av det kule med N97 krever jo nær-konstant nett-tilkobling.

 

Selv om denne gjør meg ganske svett og siklende, så tror jeg likevel min neste blir en Android-mobil. Har bare ikke noen tro på C-baserte plattformer (vs Java/.net).

Lenke til kommentar
Men, de er ganske dyre, 500 ca i måneden i tillegg til vanlig abb. iTalk small f.eks. er bare 400 med første 100MB gratis. Det var no sånt jeg tenkte på. Nå som jeg sjekker det, ser jeg at iTalk abb er for alle, ikke bare iPhone... Doh! :)

hmm, ser nå at netcom har innført en del forskjellige pakker, og ganske så lav maxpris pr dag om en ikke har noen pakke (20kr).

 

morsomt at dem også har gjort megabyteprisen til 20kr...

 

telenor turer fortsatt på med 75kr pr dag maxpris, og noen underfundige tjenester (fri bruk, fri kveld (17-07) og helg, max pris på 50kr pr dag pluss 60kr pr måned)...

 

og dyrt eller ikke, jeg klarer pr i dag å snurre opp en 400 i databruk uten noen spesiell tjeneste hos telenor.

 

og da bruker jeg mobilen sporadisk til wap og opera mini, pluss som modem for min N800 ca 1 dag i uka...

Lenke til kommentar
Selv om denne gjør meg ganske svett og siklende, så tror jeg likevel min neste blir en Android-mobil Har bare ikke noen tro på C-baserte plattformer (vs Java/.net).
Mulig jeg misforstår deg, men Android er jo skrevet i C?

 

iTalk small f.eks. er bare 400 med første 100MB gratis.
iTalk er ikke bare. Tvert imot.

 

iTalk Small:

400kr/mnd inkluderer 100min, 100sms og 100MB.

Data utover dette koster 5kr/MB, inntil maksprisen 990kr (altså ved kun databruk maks 1390kr/mnd).

 

OneCall Full Pakke + Datapakke 2:

400kr/mnd inkludert 1500min, 150sms og 125MB.

Data utover dette koster 4kr/MB, og du kan enkelt utvide til en større datapakke på 100MB mer (totalt 225MB, ny månedspris 500kr) eller bestille Datapakke 4 som gir fri bruk (ny månedspris 770).

 

Jeg skulle ønske folk sluttet å tro iPhone er billig. :ermm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...