Gå til innhold

Dette er Nokias neste toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den dårlige cpuen forklarer muligens den laggete skjermoppdateringen. Merkverdig at den ikke har en bedre CPU enn en E51(som en nevnte lenger opp og som jeg har).

 

Men er ikke arm11 samme som iphone? har ikke den evnen til å kjøre på klokkefrekvens opp rundt 600mhz? (på bekostning av batteriet)

Er vel heller ikke bekreftet hva slags cpu som er i den.

 

Uansett... Hvorfor skal man ha 800mhz feks, når kanskje 400-500 gjør jobben godt nok

Lenke til kommentar
Den dårlige cpuen forklarer muligens den laggete skjermoppdateringen. Merkverdig at den ikke har en bedre CPU enn en E51(som en nevnte lenger opp og som jeg har).

 

kanskje fordi cortex baserte arm-varianter har dukket opp på markedet ganske nylig, og nokia har nok ett laget av arm11 liggende...

 

jeg tror vi vil se de første cortex-a8 mobilene mot slutten av neste år.

Lenke til kommentar
Den dårlige cpuen forklarer muligens den laggete skjermoppdateringen. Merkverdig at den ikke har en bedre CPU enn en E51(som en nevnte lenger opp og som jeg har).

 

Men er ikke arm11 samme som iphone? har ikke den evnen til å kjøre på klokkefrekvens opp rundt 600mhz? (på bekostning av batteriet)

Er vel heller ikke bekreftet hva slags cpu som er i den.

 

Uansett... Hvorfor skal man ha 800mhz feks, når kanskje 400-500 gjør jobben godt nok

Det er det da.. når den lagger såpass som den gjør i demostrasjonen på videoavspilling og menyer så er det ikke godt nok.
Lenke til kommentar
Den dårlige cpuen forklarer muligens den laggete skjermoppdateringen. Merkverdig at den ikke har en bedre CPU enn en E51(som en nevnte lenger opp og som jeg har).

 

Men er ikke arm11 samme som iphone? har ikke den evnen til å kjøre på klokkefrekvens opp rundt 600mhz? (på bekostning av batteriet)

Er vel heller ikke bekreftet hva slags cpu som er i den.

 

Uansett... Hvorfor skal man ha 800mhz feks, når kanskje 400-500 gjør jobben godt nok

Det er det da.. når den lagger såpass som den gjør i demostrasjonen på videoavspilling og menyer så er det ikke godt nok.

 

Såja.. vent og se åssen den ser ut når den nærmere seg butikkene, alt for tidelig og si nå om den vil være "laggete" og træg!

Lenke til kommentar
Er denne symbian versjonen skreddersydd? Andre nokiaer får vel stort sett en tidligere versjon av s60
5800 og N97 har S60v5 mens andre Symbian-telefoner fra Nokia gjennom de siste årene har S60v3 (3250, 5320, 5500, 5700, 6110, 6120, 6210, 6220, 6290, 6650, E50, E51, E60, E61, E61i, E63, E65, E66, E70, E71, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N79 N80, N81, N82, N85, N91, N92, N93, N93i, N95 og N96).

 

Det skal være en smal sak for programvareutviklere å konvertere S60v3-programmer til S60v5 ved hjelp av en SDK (trolig er det kun I/O som må endres). Du kan lese mer om dette hos Mobile-Review.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

jeg liker tastaturet på HTC S740 bedre. Pil taster og greier, og hvis du hadde sett ferdig "traileren" (om du kan kalle den for det), så hadde du sett at det stod: Coming in june 2009.

Synes den ser stilig ut, men jeg klarer ikke å vente så lenge på ny mobil. Er dødlei av min SE W950i og vil ha ny. Spaceworld gidder ikke gi meg ny, selv om den er fucka!! :nei:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...