Gå til innhold

Hvor finner man WOW damer?


Anbefalte innlegg

Hvordan øker man sjangsene for å treffe en søt jente som liker f. eks. WOW?

 

Jeg føler at under hver stein jeg snur på er det enten en turgåer eller en mtv titter, og det er stort sett interessene... Ikke er de villige til å prøve litt spill engang...

 

Jeg for min del er dritt lei både MTV og skogsturer!

 

Hvordan skal jeg finne frem til de virkelige juvelene?

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, dere møtes på WoW og det er gjennom WoW dere kommuniserer? Møtes ikke ellers face2face?

Er vel mere snakk om at man bruker chattefunksjonen i wow til å kommunisere? Er vel ikke noe annerledes enn alle andre måter som ikke involverer å møtes dritings i pølsekøen klokka halv 3 natt til søndag :!:

 

Er vel snakk om å få kontakt med noen, for å så møte dem senere. Veit om mange som har "møtt hverandre på internett" først, og så møtt hverandre IRL siden. Om det første møtet på inet er via MSN, IRC, ICQ, diskusjon.no, omgjegtrengeretligg.no eller wow er vel knakende likegyldig.

 

Tip of the day : Ikke alle female nelfs er female humans. Beware!! :ph34r:

Lenke til kommentar
Er vel snakk om å få kontakt med noen, for å så møte dem senere. Veit om mange som har "møtt hverandre på internett" først, og så møtt hverandre IRL siden. Om det første møtet på inet er via MSN, IRC, ICQ, diskusjon.no, omgjegtrengeretligg.no eller wow er vel knakende likegyldig.

omjegtrengeretligg.no funket ikke!

Lenke til kommentar
Er vel snakk om å få kontakt med noen, for å så møte dem senere. Veit om mange som har "møtt hverandre på internett" først, og så møtt hverandre IRL siden. Om det første møtet på inet er via MSN, IRC, ICQ, diskusjon.no, omgjegtrengeretligg.no eller wow er vel knakende likegyldig.

omjegtrengeretligg.no funket ikke!

Du må åpne port toooooo!

 

RÆHÆÆÆ!! Nei jeg tar kvelden, god helg :tease:

Lenke til kommentar
Har du no' level/gear req?

 

Penisstørrelse har ikke noe å si, men krever tier 5 epic armour*, foretrukket mage, evt. druid om du liker det litt 'dyrisk'.

(* Jeg spiller ikke WoW, og tipper derfor ut fra kvart over fire-hukommelsen hva det heter.)

 

Tjah. kanskje dere skal sjekke på lan? jeg for min del ble sjekka opp av gamer-typen min når vi var ute på byen;) og jeg tror kanskje han falt for meg når jeg begynte å sitere Monkey Island. *mimre*. men uansett karer! finnes mange damer der ute som liker gaming!

 

:love:

 

/

 

Herlig. Rett og slett herlig!

(Hadde fått tent en viss interesse med det samme, aner jeg. :wee: Selv driver jeg med å "omforme" min egen kjæreste, i det minste spørre om hun vil sitte og spille litt en dag, noe hun var positiv til. :) )

Endret av Aiki
Lenke til kommentar
De er ikke enkle, jeg har ei skamdelige ei så gamer wow ilag med meg :D Traff hun i AO hun var berre så jævla hawt til å ver gamer girl. SEXOR TIME

 

Beklager at jeg spør, men er du gammel nok til å ha spilt AO?

 

Oisann. Beklager. Modenhet har ingenting med alder å gjøre :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...