Gå til innhold

Hvor finner man WOW damer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm skjønner jeg begynner å bli gammel hehe....for jeg vil for all del ikke ha en gamer-jente hehe. Joda...en del unge jenter man treffer i wow kan man jo gjøre ting og tang med irl, og fett nok det, men jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en jente/dame som spiller wow liksom. Men så er jeg 35 år også da...og komemr muligens fra en generasjon som helst ikke vil dele sin hobby med dama liksom.

Lenke til kommentar

Hadde ett par jenter i guilden. Hyggelige og søte jenter som man snakket litt med i raids o.l., men hun nærmeste bodde i Bergen, jeg i Oslo, så tenkte ikke mye mer på det.

Så dro jeg og en kompis på dagstur til TG07 for å hilse på brodern og for å sjekke ut hva dette var for noe. Møtte en del guildies og selvsagt en av jentene fra guildet. Vi fant etterhvert tonen og ting ballet på seg helt til hun flyttet fra Bergen og inn hos meg for ca. fem måneder siden :D

Lenke til kommentar

Heia,

 

artig tråd det her :)

Beware! det er ikke bare smårips som spiller WoW :wow:

Jeg er en jente i første halvdel av tredveårene som spiller samt flere jenter i guildet mitt som er på samme alder og eldre :)

Vi modne damer spiller selvsagt på RP server da :)

Hvorfor vil ikke en 35 åring har samme gaming interesse som dama?? Hva er galt med det? Det er jo bare kos :) Jeg ville nå synes det var stas hvis gubben min hadde hatt sansen for mmorpgs, men det eneste han liker å spille er Far Cry ol FPS spill :)

Lenke til kommentar
Heia,

 

artig tråd det her :)

Beware! det er ikke bare smårips som spiller WoW :wow:

Jeg er en jente i første halvdel av tredveårene som spiller samt flere jenter i guildet mitt som er på samme alder og eldre :)

Vi modne damer spiller selvsagt på RP server da :)

Hvorfor vil ikke en 35 åring har samme gaming interesse som dama?? Hva er galt med det? Det er jo bare kos :) Jeg ville nå synes det var stas hvis gubben min hadde hatt sansen for mmorpgs, men det eneste han liker å spille er Far Cry ol FPS spill :)

 

Kva RP server speler dåke på:p?

Earthen Ring her.

Lenke til kommentar

Har en kompis som har foreldre på godt over 60 som sitter på hver sin PC, barskt.

 

Forøvrig kan jeg si at selv om jeg ikke møtte kjæresten via WoW har jeg møtt henne via internett, funker fett som fy bare det ikke er en G.I.R.L.

Vi deler samme hobby, både når det kommer til musikk, spill og film-titting, life is pretty much good yes? :thumbup:

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Er vel snakk om å få kontakt med noen, for å så møte dem senere. Veit om mange som har "møtt hverandre på internett" først, og så møtt hverandre IRL siden. Om det første møtet på inet er via MSN, IRC, ICQ, diskusjon.no, omgjegtrengeretligg.no eller wow er vel knakende likegyldig.

omjegtrengeretligg.no funket ikke!

Du må åpne port toooooo!

 

RÆHÆÆÆ!! Nei jeg tar kvelden, god helg :tease:

 

LOl, QFT

 

Denne var bare for bra

 

Tror egentlig hovedgrunnen til han mener at siden ikke virker, er at han skrev omjegtrengerligg.no, ikke omGjegtrengeretligg.no =)

Lenke til kommentar

Dated en wow dame for 2 år siden..det var faktisk hun som introduserte meg for spillet.

Hun er en ortelig gamer og var veldig populær jente på servern sin.

Jeg etterhvert syns jeg det ble for mye. Det er greit at man har samme interrese, men jeg ønsker i bunn og grunn ikke at dama mi skal spille wow. Det blir liksom å sitte å se champions league meg gutta, med pils og pizza..og dama på fanget! jeg syns det ble for teit.

Så nå er jeg sammen med en dame som ikke kan en dritt om gaming og det er like greid :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...