Gå til innhold

Hvor finner man WOW damer?


Anbefalte innlegg

Dama hata meg i flere måner pga WoW. Men... Så måtte hun selvfølgelig prøve. ;)

I hælga var det jentekveld hjemme hos oss. Da var gutteprat og neglelakk bytta ut med /p og epic weapons ;)

(jeg fikk beskjed om og evakuere) :p

 

Hadde dama di lan med venninene sine?:O colt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dated en wow dame for 2 år siden..det var faktisk hun som introduserte meg for spillet.

Hun er en ortelig gamer og var veldig populær jente på servern sin.

Jeg etterhvert syns jeg det ble for mye. Det er greit at man har samme interrese, men jeg ønsker i bunn og grunn ikke at dama mi skal spille wow. Det blir liksom å sitte å se champions league meg gutta, med pils og pizza..og dama på fanget! jeg syns det ble for teit.

Så nå er jeg sammen med en dame som ikke kan en dritt om gaming og det er like greid :thumbup:

 

Akkurat det samme som jeg mener hehe:) Godt å høre at selv gutter på din alder liker å være kun med kamerater til tider og hehe. Trodde det var bare vi som var født på 70-tallet som liker dette med "brotherhood" :)

Lenke til kommentar

Her var det mange artige og ikke minst informerende svar, takker for det :)

 

Da har jeg fått bekreftet at dere finnes :) så nå gjenstår det å finne ei å ha helt for meg selv :thumbup:

 

Jeg tenker jeg satser på å søke via nettet, da de aller fleste jenter oppi her går etter bil og gratis sprit i helgene. Noe jeg egentlig ikke har hatt særlig interesse for de siste årene.

Hvilke sider anbefaler dere ? :)

 

Er forresten 21, pm gjerne om det er noen som vil bli litt kjent :grin:

Lenke til kommentar

CoreTEC er desverre sånn her å :( (Oslo Vest :love: ) drikke,drikke og drikke er hobbyen, nei skulle gjerne hatt meg en dame som brukte litt tid på PC. Men sjansen er vel liten :(

 

dream: vil få seg dame man kan spille pvp arena med :D

 

EDIT: Tror man skal ha litt flaks også, så mange servere ute å går, sjansen for at man møter noen på din server er liten hvis du ikke spiller mega-norsk-realm-lulz!11. Og tror ikke du er den eneste gutten som gamer wow som sikler over en jente hvis hun sier det online :p

Endret av Silo
Lenke til kommentar
CoreTEC er desverre sånn her å :( (Oslo Vest :love: ) drikke,drikke og drikke er hobbyen, nei skulle gjerne hatt meg en dame som brukte litt tid på PC. Men sjansen er vel liten :(

 

dream: vil få seg dame man kan spille pvp arena med :D

 

Arena med dama funker jevlig dårlig.

Ho blir liksom ikkje så god å ha med og gjera etter du har kjefta på kvifor ho ikkje polya healeren når han trinketta ut av fear.

 

Då er det greiere å skjelle ut ein random dude på internettet.

Lenke til kommentar

Kjenner den der. Kjæresten min ville at jeg skulle prøve WOW + jeg var nysgjerrig på å prøve, så slik ble det. Aldri blitt så irritert og sint på meg noensinne, tror jeg. "/ Så nå spiller jeg bare de gangene accounten hans er ledig, for fun. Ikke få damen til å spille om du ikke klarer å holde deg hver gang hun gjør unødvendige feil i dine øyne. Da vil du ikke få en dame som vil spille wow med deg lenger. =P

 

On topic:

WOW-damer kan du finne hvor som helst, om hun ikke spiller wow når du først møter henne, så kan hun fort begynne å spille når du har vist henne hvor gøy det er. =P Dra på TG og sjekk opp ei dame der. =D Er jo noen hundre damer der hvert år, og de drar jo fordi de er interessert i gaming. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...