Gå til innhold

Hvor finner man WOW damer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn
Anal-spam i /2 er et godt triks!

 

Edit: Ehm, var ikke sånn ment :p

 

Nei,det er det ikke haha. De er et veldig godt triks for å få folk ut av hovedbyene på. Måtte bare evakuere fra orgrimmar på wildhammer her om dagen, ble så leeeiii....

Lenke til kommentar
Hvordan øker man sjangsene for å treffe en søt jente som liker f. eks. WOW?

 

Jeg føler at under hver stein jeg snur på er det enten en turgåer eller en mtv titter, og det er stort sett interessene... Ikke er de villige til å prøve litt spill engang...

 

Jeg for min del er dritt lei både MTV og skogsturer!

 

Hvordan skal jeg finne frem til de virkelige juvelene?

 

Du leter på feil arena lille venn, IRL har du mye lettere for å finne en dame, samt at finner du en dame i WoW så er det ikke sikkert du liker henne IRL.

 

Ellers er den reelle kjønnskvoten i WoW fordelt slik at 90% av spillerne er mannfolk IRL mens i spillet er det mange som velger female char. Personelig tror jeg de plasserer disse bak en buske i Orgrimmar og kler av henne men men.

 

Mange velger og female chars fordi det er lettere å få ting fra andre spillere som female. Jeg har som regel at jeg gjør ingen kjønnsforskjell basert på char modellen. Men nå har jeg og veldig gode sosiale antenner samt er veldig flink å oppdage hvem som er kvinner og hvem som er menn (eller barn, i WoW). Har faktisk truffet en meget hyggelig dame som spiller som mann for å få være i fred når hun spiller. Måten hun pratet på samt oppførte seg i spillet avslørte henne. Meget hyggelig dame spør du meg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Du sier noe der, Bear^.

Hu jeg fant i WoW hadde male char, og når jeg tenker meg om kjenner jeg flere jenter med male char enn med female char.

 

Selv rolla jeg female fordi jeg ville ha en vakker char, og alltid når jeg skriver bakgrunnshistorier og finner på characters etc, så ender de opp female uansett. Vet ikke helt hvorfor.

Går ut fra at jeg bare liker kvinner ^^

 

Dessuten, jeg foretrekker å se på en female bakfra fremfor en male.

Lenke til kommentar

Mulig det er blitt misforstått litt her.

 

Jeg er ikke ute etter en "wow kjæreste" altså kjæreste i spillet.

 

Det er jo såklart IRL jeg ønsker å treffe den spesielle jenta :) Bo sammen å slikt :)

 

Men det er så sabla hardt å finne noen som liker spill, og er fra 18 og oppover.

 

Har vært på TG 8 ganger, men er noen år siden jeg var der sist. Jeg får vel ta turen nå i år og se om jeg har hellet med meg :)

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...