Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens et litt rart spørsmål, men kan man få allergiske reaksjoner på akrylspiraler f.eks? Merket spesielt idag at øreflippene klødde endel og var varme, så jeg byttet smykker. Men jeg har også sett utslett nedover ene armen, og litt på hånden. Ser ut som hvite, hovne områder, som er røde rundt (kan se om ut "omvendt" elveblest, om det ga noe mening).

Kan dette være en allergisk reaksjon?

Lenke til kommentar

Hm okay. Har ingen merkbare reaksjoner rundt piercingen, kun på armen, som jeg synes var litt rart. Så tenkte siden jeg hadde hatt litt kløe på øretflippen/piercingen idag, så tenkte jeg kanskje et var en reaksjon som hadde kommet ned på.. armen. Errr ja.

Men okay, takk! :-)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd at allergier har "flyttet seg" med piercing, men har opplevd det på andre ting. Fått utslett helt andre steder enn der jeg var i kontakt med hva nå enn som utløste utslettet.

 

Edit: Når jeg tenker meg om har jeg opplevd det med "piercing" også. Hull og dobb fra frisøren, med nikkel i, og utslett i nakken.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Bilde over: Wtf..

 

Og forøvrig kan jeg meddele at elveblesten jeg fikk, som jeg trodde jeg fikk at akrylspiralene, kom av mitt nye vaskemiddel. Der kan du se! Skjønte fort at det ikke kunne være smykket, da jeg våknet idag, med like mye. Brukte de små grå litt og jaggu ble jeg påmint at jeg hadde jo vasket både klær og håndkler med nytt produkt, som forøvrig er kastet nå.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Søsteren min har veldig lyst på piercing, noe som i min mening ikke er så farlig, den kan jo tross alt tas ut. (Hun kunne funnet på mye verre ting, så jeg sparer overtalelseskreftene mine til en annen gang).

 

17243_227053775212_516785212_3732775_2965910_n_thumb.jpg?1273183745

 

Det er en sånn type piercing hun har lyst på, og jeg lurte egentlig bare på hva deres erfaringer er med disse. Hva er det jeg bør passe på? (Hun kunne sikkert vært fornøyd med å pierce seg i noen sin kjeller, så jeg føler litt ansvar her.)

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...