Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I like måte får jeg si, Estella. Hvem skal du til? :)

Mikael hos starlight tattoo i Drammen :)

 

Altså... har du sett på galleriet hans på nett?

http://tatovering.no/new/tattoobilder/mikaels-gallerier/

Typisk flash galleri, men for å påpeke noe, så klarer han ikke skygger,

og det er ei hand som holder et hjerte inne der som er helt sykt jævlig.

 

Dette er en tatovør du går til for å få din første tatovering som du mest sannsynlig

vil få dekt over med en ny tatovering 5-10 år senere.

Endret av BertNaked
Lenke til kommentar

I like måte får jeg si, Estella. Hvem skal du til? :)

Mikael hos starlight tattoo i Drammen :)

skal du ta et vanskelig motiv så lett videre, må ærlig si jeg synes de fleste på det studioet var mindre begavet innen tatovering.

 

jeg ventet 6mnd bare på svar ifra en kar som tok leggen min, så anbefaler deg å bruke 20min på nette å finne noen bedre :)

Lenke til kommentar

I like måte får jeg si, Estella. Hvem skal du til? :)

Mikael hos starlight tattoo i Drammen :)

Fail.

 

What he PerOpusen said!

Jeg tok mine første tatoveringer på Starlight da jeg var 16, og da jeg skulle laserbehandle de som jeg ikke ville dekke over med noe annet fikk jeg vite at det var brukt hjemmeblekk -.-

Det står så fint i studioet at de har 18 årsgrense, men de følger den ikke.

Tenker bare penger, og klarer ikke lage avanserte tatoveringer, klarer nesten ikke lage enkle heller (bare spør AnnChristin her inne).

Kom også inn med ei venninne som spurte om noe som andre tatovører har svart går helt fint på når det gjelder en tatovering hun har, men der sa de at "Nei, det gikk ikke" og blablabla.

Jeg spytta ut av meg "Bullshit", dro venninna mi med meg og gikk derfra.

Jeg fraråder så sterkt å dra dit.

Du har Leading Light ved gamle innebadet (Charlie anbefalles) og Sailor Away Tattoo (?) på Globusgården.

Håper, for din egen skyld, at du avbestiller, og tar turen til et av de andre studioene.

Lenke til kommentar

I like måte får jeg si, Estella. Hvem skal du til? :)

Mikael hos starlight tattoo i Drammen :)

Fail.

Har avbestilt timen min. Men hyggelig om folk skriver noe mere enn fail i en post.

 

Leading Light Holder jeg meg LANGT unna. Putta percingring med nikkel i navelen min, enda jeg sa jeg er allergisk mot nikkel. Var innom og sa det var noe galt "du piller for mye på den" var det eneste spydigheten jeg fikk tilbake. Ikke rørte jeg den utenom rensing og fant jo ut at det var nikkel i ringen som nå har gitt meg ett kjempestygt arr i navelen..

 

 

Kan dere anbefalle noen i Oslo da? Som ikke er overprisa?

 

Skal ha ett navn på armen med en eller to snøfnugg på siden(designet er ikke helt ferdig)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Har avbestilt timen min. Men hyggelig om folk skriver noe mere enn fail i en post.

 

Leading Light Holder jeg meg LANGT unna. Putta percingring med nikkel i navelen min, enda jeg sa jeg er allergisk mot nikkel. Var innom og sa det var noe galt "du piller for mye på den" var det eneste spydigheten jeg fikk tilbake. Ikke rørte jeg den utenom rensing og fant jo ut at det var nikkel i ringen som nå har gitt meg ett kjempestygt arr i navelen..

 

 

Kan dere anbefalle noen i Oslo da? Som ikke er overprisa?

 

Skal ha ett navn på armen med en eller to snøfnugg på siden(designet er ikke helt ferdig)

 

 

Hvis du alikevel er i nærheten, hvorfor tar du ikke Leila på Black Cat Ink i krokstadelva? Eller Magne for den saks skyld, det jeg har sett av han er utrolig bra, litt usikker, men tror han har lærlinger priser enda, og veldig kort ventetid! Leila har veldig lang ventetid, me har du bil og tid til tider tar hun deg kanskje når hun har litt tid! Vennina mi var innom en dag, skulle ha noe stjerner og et navn til på sønnen sin, Leila hadde en stor tattoo hun skulle gjennomføre, vennina mi ble oppringt senere på dagen, og tattoveringa ble tatt samme dagen!

Lenke til kommentar

Leading Light Holder jeg meg LANGT unna. Putta percingring med nikkel i navelen min, enda jeg sa jeg er allergisk mot nikkel. Var innom og sa det var noe galt "du piller for mye på den" var det eneste spydigheten jeg fikk tilbake. Ikke rørte jeg den utenom rensing og fant jo ut at det var nikkel i ringen som nå har gitt meg ett kjempestygt arr i navelen..

 

 

Kan dere anbefalle noen i Oslo da? Som ikke er overprisa?

 

Skal ha ett navn på armen med en eller to snøfnugg på siden(designet er ikke helt ferdig)

 

Selv om du var uheldig med piercingen, så er ikke det det samme som med tatovering.

Ståle (pierceren) er den ENESTE som får stikke hull i meg, og har aldri hatt problemer, så da må du ha vært veldig uheldig.

Selv tatt en tatovering der hos Charlie, og han er dyktig.

Slenger meg dog på AnnChristin og anbefaller Leila glatt. Ikke vært hos henne selv, men alt hun lager er virkelig nice, og hun skal ikke være så ille i pris av hva jeg har hørt.

Skal man ha noe som varer resten av livet så skal ikke pris ha noe å si, synes jeg. Kvalitet foran kvantitet.

Endret av LisinWonderland
Lenke til kommentar

Leading Light Holder jeg meg LANGT unna. Putta percingring med nikkel i navelen min, enda jeg sa jeg er allergisk mot nikkel. Var innom og sa det var noe galt "du piller for mye på den" var det eneste spydigheten jeg fikk tilbake. Ikke rørte jeg den utenom rensing og fant jo ut at det var nikkel i ringen som nå har gitt meg ett kjempestygt arr i navelen..

 

 

Kan dere anbefalle noen i Oslo da? Som ikke er overprisa?

 

Skal ha ett navn på armen med en eller to snøfnugg på siden(designet er ikke helt ferdig)

 

Selv om du var uheldig med piercingen, så er ikke det det samme som med tatovering.

Ståle (pierceren) er den ENESTE som får stikke hull i meg, og har aldri hatt problemer, så da må du ha vært veldig uheldig.

Selv tatt en tatovering der hos Charlie, og han er dyktig.

Slenger meg dog på AnnChristin og anbefaller Leila glatt. Ikke vært hos henne selv, men alt hun lager er virkelig nice, og hun skal ikke være så ille i pris av hva jeg har hørt.

Skal man ha noe som varer resten av livet så skal ikke pris ha noe å si, synes jeg. Kvalitet foran kvantitet.

 

Jeg er ikke eneste som er missfornøyd med han. Men det er vell slik det er. Jeg hører godt om noe dere har dårlig erfaring med og omvendt.

 

 

Pris er ikke problem, men gidder ikke å betale unøvendig høy pris , hvis noen kan gjøre det like bra til mere "normal" pris

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg er ikke eneste som er missfornøyd med han. Men det er vell slik det er. Jeg hører godt om noe dere har dårlig erfaring med og omvendt.

 

 

Pris er ikke problem, men gidder ikke å betale unøvendig høy pris , hvis noen kan gjøre det like bra til mere "normal" pris

'

 

Og derfor jeg nevner Leila, evt Magne hos black cat ink! De er utrolig flinke, de tar normale priser og jeg har fortsatt ikke møtt noen som er misfornøyd der oppe!

 

Ellers føler jeg at det meste i Oslo er overprisa så fort de gjør e god jobb, nettopp fordi det er mer trøkk der!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke eneste som er missfornøyd med han. Men det er vell slik det er. Jeg hører godt om noe dere har dårlig erfaring med og omvendt.

 

 

Pris er ikke problem, men gidder ikke å betale unøvendig høy pris , hvis noen kan gjøre det like bra til mere "normal" pris

'

 

Og derfor jeg nevner Leila, evt Magne hos black cat ink! De er utrolig flinke, de tar normale priser og jeg har fortsatt ikke møtt noen som er misfornøyd der oppe!

 

Ellers føler jeg at det meste i Oslo er overprisa så fort de gjør e god jobb, nettopp fordi det er mer trøkk der!

Tenkte å ta en tur innom for å snakke med han/henne i morgen og høre litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...