Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Min bestemor døde nettopp, og jeg tenkte å ta en tattovering som kan minne meg om henne. Har lyst å gjøre dette i Oslo og har ikke lyst å betale så alt for mye penger for en tattovering i og med at jeg er student. Noen som vet om rimelige plasser i oslo som er nokså flink å tattovere?

 

MVH Espenfe

 

Kan anbefalle Leila på Black Cat Ink Tattoo også, holder til i Krokstadelva pitte litt utenfor Drammen :)

Pris kommer an på størrelse, etc, men jeg tror ikke hun har så ille pris.

Ville ringt og forhørt først.

Lenke til kommentar

Spurte for et par dager siden angående en Disney-sleeve jeg planlegger.

Var, og er forsåvidt, litt usikker på om den bør ha farger, eller om det kan gå i black&grey.

Holder en knapp på uten farger, siden jeg er litt pysete om man kan si det sånn, men på den andre siden så er jo dette verk av Carl Barks, og man tuller ikke med Carl!

 

Dette er et av bildene jeg skal bruke;

CarlBarks_ScroogePainting_100.jpg

 

 

Så, noen som har noen meninger å dele?

Lenke til kommentar

Jeg sier..... GÅ FOR FARGER! Med et slikt motiv fra selveste Barks så bør det hylles med ordentlige farger, og en ordentlig tatovør. Research, research, research!!

 

 

Ja, jeg regner vel egentlig med det blir med farger.

Men, jeg synes det ser så voldsomt ut, er redd det kommer til å se dust ut på meg. Fint på alle andre, men meg? Neh.

 

Har sendt mail til Hellspawn, skal sende til Lets Buzz senere.

Vil høre hva Hellspawn har å si først, er nærmere å reise til Oslo enn Bergen.

 

Om noen har noen forslag til andre som de mener kan beherske den stilen, så si gjerne ifra! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vowels@ Hvordan kan den være oppbrukt når jeg har hørt på Opeth i over 4 år og synes den logoen er utrolig fin. Driter vel i hvor mange andre så har den.

Sikkert oppbrukt som i at 90% av alle andre Opeth-fans som skal ha Opeth-relatert tattovering velger akkurat den. Ja, den er fin, men hvorfor ikke tenke seg om litt til og få noe "eget"?

Lenke til kommentar

Absolutt JA til farger!

 

Greia er bare den at jeg er ikke en typisk "tatoveringsperson", om jeg kan kalle det det.

Føler meg ganske kjip, og grå, egentlig. Alle med store og fargerike tatoveringer er i mine øyne så mye mer...livlige. Eller, personligheten deres passer det.

Er vel derfor jeg treger litt på å ta den i farger. Føler ikke det passer til meg som person.

Jeg VIL jo ha den i farger, men...Kanskje jeg blir mer fargete og gøyal når jeg får en sleeve i farger? Hmmm...

Lenke til kommentar

Absolutt JA til farger!

 

Greia er bare den at jeg er ikke en typisk "tatoveringsperson", om jeg kan kalle det det.

Føler meg ganske kjip, og grå, egentlig. Alle med store og fargerike tatoveringer er i mine øyne så mye mer...livlige. Eller, personligheten deres passer det.

Er vel derfor jeg treger litt på å ta den i farger. Føler ikke det passer til meg som person.

Jeg VIL jo ha den i farger, men...Kanskje jeg blir mer fargete og gøyal når jeg får en sleeve i farger? Hmmm...

Jeg kan si med hånda på hjertet at JEG personlig IKKE er en gøyal, livlig og "fargerik" person. Men jeg elsker fortsatt mine tatoveringer med massevis av farger :-) Ikke sett deg selv i "bås" som en ikke typisk tatoveringsperson. Alle må jo begynne et sted? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan si med hånda på hjertet at JEG personlig IKKE er en gøyal, livlig og "fargerik" person. Men jeg elsker fortsatt mine tatoveringer med massevis av farger :-) Ikke sett deg selv i "bås" som en ikke typisk tatoveringsperson. Alle må jo begynne et sted? :)

 

Skjønner hva du mener, og vet jo at det er sånn.

Jeg føler meg bare så kjip i forhold til mange andre. Ikke har jeg store hull i ørene, eller andre piercinger, vanlig og kjip hårsveis, dongeribukser,osv.

Jeg er såååå kjip :)

Har begynt, har en som dekker halve ryggen med blomster, men den ser jeg ikke til vanlig, dessuten er den i black&grey, så jeg føler den passer personligheten min.

Usj, ble mye klaging dette, er ikke meningen å høres ut som ei sutrekjerring :)

Er bare en terskel jeg må komme over, for innerst inne vet jeg jo meget godt at Carl Barks fortjener farge!

 

Edit: Mener såklart ikke at alle som har tatoveringer har hull her og der, eller at de har syke hårsveiser :)

Årh. Dette ble bare rot. Må bare slutte å skrive før jeg trenger påhengsmotor :D

Endret av Hygieia
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Skjønner hva du mener, og vet jo at det er sånn.

Jeg føler meg bare så kjip i forhold til mange andre. Ikke har jeg store hull i ørene, eller andre piercinger, vanlig og kjip hårsveis, dongeribukser,osv.

Jeg er såååå kjip :)

 

Jeg har ikke hull i ørene engang, eller jo de er der, men aldri i bruk. Klesskapet mitt består vel 99% av ting fra spar kjøp, og der er det ikke mye "kult" skal jeg si deg! Jeg er usosial, deprimert og generelt en kjedelig person.... Tattoveringene mine har da farger :p Jo, håret er konstant i hestehale også forresten, er ikke det jipt vet ikke jeg :p

 

Ok, se bort ifra avataren min, det var en photoshoot, slike ting er sjeldent for meg!

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar

Wihuuuuu, skal til Nick Morte 27 september! Gleder meg som en liten drittunge!

Gratulerer :-)

 

Spurte for et par dager siden angående en Disney-sleeve jeg planlegger.

Var, og er forsåvidt, litt usikker på om den bør ha farger, eller om det kan gå i black&grey.

Holder en knapp på uten farger, siden jeg er litt pysete om man kan si det sånn, men på den andre siden så er jo dette verk av Carl Barks, og man tuller ikke med Carl!

 

Dette er et av bildene jeg skal bruke;

 

 

 

Så, noen som har noen meninger å dele?

Farger!

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...