Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må du ha noe som er in? Se hvor teit mange tribals ser ut nå, det var også in engang. (Jada, piercing er ikke det samme, men ja). Ta noe DU liker og syns er kult.

Kunnskapen min om piercing er omtrent ikke-eksisterende, så ville bare se hva som var populært akkurat nå..

 

Da ville jeg ventet med å både pierce og tattovere deg til kunskapen din er eksisterende. ;)

Lenke til kommentar

Hey, lurer litt og ta tattovering selvom det kanskje ikke blir med engang. men er rimelig sikker på hva jeg vil ha, og da bare lurte jeg på om dere har noen anbefalinger rund oslo området og ca pris på hvor mye det koster, evt om det er dumt med tanke på plassering av tattovering og slikt. det jeg tenker er at jeg tar denne tattoveringen over hele ryggen og halen til dragen følger nedover ryggraden (hørt dette er sykt vondt) altså blir en ganske stor tattovering. Selvom jeg er litt redd for att tatto'ern fucker det opp og alt blir jævlig...

post-233326-0-07512000-1313183980_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hei, jeg har tenkt å ta en enkel tatovering når jeg skal til Tenerife om ei uke, en tekst hvor det står Veni Vidi Vici i en slags løkkeskrift.

Har tenkt å ha den over det ene brystet, men jeg lurer på om hvis jeg trener, kommer det til å bli veldig stygt etterhvert?

 

Legger ved et bilde:

post-135988-0-14211200-1313180519_thumb.jpg

 

nei, men ta det i norge

Lenke til kommentar

Hei, jeg har tenkt å ta en enkel tatovering når jeg skal til Tenerife om ei uke, en tekst hvor det står Veni Vidi Vici i en slags løkkeskrift.

Har tenkt å ha den over det ene brystet, men jeg lurer på om hvis jeg trener, kommer det til å bli veldig stygt etterhvert?

 

Legger ved et bilde:

post-135988-0-14211200-1313180519_thumb.jpg

 

nei, men ta det i norge

 

Selvom det er kun en liten tekst ?

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om ca. pris på en half-sleeve i sort/grått fra skulder og ned til rett over albuen? Er så klart klar over at dette varierer enormt fra sted til sted, størrelse til størrelse og motiv osv. Men bare sånn generelt hva en kan forvente. Har ikke muligheten til å høre direkte med tatoveringssjappa helt enda, ettersom jeg skal ta den i London hvor jeg studerer og jeg ikke reiser tilbake dit før om en måneds tid. Er bare greit å vite røft estimert hvor mye en må forvente å punge ut. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om ca. pris på en half-sleeve i sort/grått fra skulder og ned til rett over albuen? Er så klart klar over at dette varierer enormt fra sted til sted, størrelse til størrelse og motiv osv. Men bare sånn generelt hva en kan forvente. Har ikke muligheten til å høre direkte med tatoveringssjappa helt enda, ettersom jeg skal ta den i London hvor jeg studerer og jeg ikke reiser tilbake dit før om en måneds tid. Er bare greit å vite røft estimert hvor mye en må forvente å punge ut. :)

Jeg kan kun gå ut ifra egne erfaringer og min halfsleeve kostet 10.000 kr, den er fra håndleddet og opp til litt over albuen.

Endret av Frk. Forsberg
Lenke til kommentar

Hei, jeg har tenkt å ta en enkel tatovering når jeg skal til Tenerife om ei uke, en tekst hvor det står Veni Vidi Vici i en slags løkkeskrift.

Har tenkt å ha den over det ene brystet, men jeg lurer på om hvis jeg trener, kommer det til å bli veldig stygt etterhvert?

 

Legger ved et bilde:

post-135988-0-14211200-1313180519_thumb.jpg

 

Nei. Om du ser på kvinner som tar tatovering på/rundt magen og blir gravid, så er det gjerne litt mer representativt for hvordan en tatovering reagerer på strekking av hud. Du kommer ikke til å bli så buff at det ser som du har en unge på 3-4 kilo i brystmuskelen. Om du hadde tatt en del perfekte sirkler rundt låret og gått agurk med knebøy i et par år, så ville de nok ha blitt litt ovale til slutt, men det er også den muskelen som øker mest i volum.

 

 

Hey, lurer litt og ta tattovering selvom det kanskje ikke blir med engang. men er rimelig sikker på hva jeg vil ha, og da bare lurte jeg på om dere har noen anbefalinger rund oslo området og ca pris på hvor mye det koster, evt om det er dumt med tanke på plassering av tattovering og slikt. det jeg tenker er at jeg tar denne tattoveringen over hele ryggen og halen til dragen følger nedover ryggraden (hørt dette er sykt vondt) altså blir en ganske stor tattovering. Selvom jeg er litt redd for att tatto'ern fucker det opp og alt blir jævlig...

 

Det blir nok lett 15+ tusenlapper på den der, og den må forenkles en del. Som den er på tegningen, er det en del linjer som går veldig tett inntil hverandre. De må åpnes litt opp for at det skal se bra ut, men det er jo bra at du tenker stort. Det gjør det mye lettere å tegne den til. Ellers er det vondt, ja, og bruk god tid på å finne riktig tatovør. Stikk innom de forskjellige studioene og sjekk ut porteføljene de har liggende, helst av grodde tatoveringer. Linjer skal være rette og fine, fyll skal gå helt ut i kantene og ikke være flekkete.

 

 

Noen som har noen formening om ca. pris på en half-sleeve i sort/grått fra skulder og ned til rett over albuen? Er så klart klar over at dette varierer enormt fra sted til sted, størrelse til størrelse og motiv osv. Men bare sånn generelt hva en kan forvente. Har ikke muligheten til å høre direkte med tatoveringssjappa helt enda, ettersom jeg skal ta den i London hvor jeg studerer og jeg ikke reiser tilbake dit før om en måneds tid. Er bare greit å vite røft estimert hvor mye en må forvente å punge ut. :)

 

Veldig vanskelig å si om du ikke har noe motiv å vise til. Simple motiver som kraftige tribals går fort og trenger ikke så mye konsentrasjon fra tatovøren. Et portrett, derimot, er den rake motsetningen. Skal motivet gå helt rundt armen, eller bare på utsiden? Alt fra 8-15.000, sånn ca.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det å ta tragus-piercing? Jeg lurer på å ta, men er redd for å angre om noen år. Er det sånn at hullet kan gro igjen (siden det er gjennom brusken)?

 

Lurer jeg også på. Har veldig lyst, men er den veldig vond og ta?

Og hvor mange piercinger kan man ta på en gang? Vurderer å ta to hull i hver øreflipp, og lurer på om alle fire da kan tas samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...