Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc?

 

Jeg tok min første tattis omtrent der, litt lengre ned. En hodeskalle med solstråler rundt. Siden det var min første var jeg naturlig nok litt skeptisk, men det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Det værste var når han skulle legge i farger, det var litt værre det :p

 

@ Raw_denim: Kul piece. Ser japansk/asiatisk ut?

Lenke til kommentar

Allright, kult :) Personlig er jeg ikke så veldig glad i asiatiske motiver, men det er vel bare smaken min som er sånn.

 

Forresten, noen som har tips til hva jeg kunne bygget på denne med?

 

aenimaeye1tattoo110386.jpg

 

Som bildet viser er denne på overarmen. Kunne tenkt meg å bygd på tattisen videre nedover armen, men jeg er usikker på hva som kunne passet inn. Den er inspirert av bandet Tool, ganske sykt motiv, og derfor litt vanskelig å finne noe passende å legge til :/

Lenke til kommentar

Vi tru lommeboka nyt godt av det :p

 

Igjen:

 

Når eg skal ta tatovering langs ryggraden, kor lenge må eg man gå med bansasje å slik? Er det mykje arbeid å holde det reint, slik at det blir fint?

 

Kor lenge må eg vente før eg begynnar å svømme og trene styrke igjen for at tatoveringa skal vere utanfor fare?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Må ikke gå med bandasje i det hele tatt. Du må ha på plastfolie en viss stund etterpå. Jeg tør ikke svare på hvor lenge, da det alltid ender i diskusjoner om hvor lenge den skal sitte på ;) Du får beskjed om alt dette av tatovøren din :)

 

Jeg kan i det minste fortelle hvordan mine rutiner med dette er.

Jeg har på plasten så lenge som jeg får beskjed om, da dette også vil være avhengig av størrelse, hvor lenge det har blitt jobbet på området osv.

Første uken vasker jeg med grønnsåpe tre ganger om dagen, og smører veeeldig tynt lag med helosan etter behov. Andre uken vasker jeg to ganger om dagen, pluss smørning. Tredje uken en gang om dagen pluss smørning.

Lenke til kommentar

Vi tru lommeboka nyt godt av det :p

 

Igjen:

 

Når eg skal ta tatovering langs ryggraden, kor lenge må eg man gå med bansasje å slik? Er det mykje arbeid å holde det reint, slik at det blir fint?

 

Kor lenge må eg vente før eg begynnar å svømme og trene styrke igjen for at tatoveringa skal vere utanfor fare?

 

Ble gledelig overrasket for å si det mildt =P

 

Personlig så har jeg på plasten til dagen derpå, for så å vaske med en nøytral såpe ca. 3-4 ganger daglig den første uka, og smører med helosan ved behov (for min del blir det ca. 4 ganger daglig den første uka). Når det har sluttet å flasse blir det 1 vask om dagen og smøring ved behov i en to tre uker.

 

Jeg ville helst ventet ca. en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...