Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Noen som har erfaringer med surface piercinger?

Jeg vurderer å ta en slik en "down there", rett over penis liksom :p

 

Hvordan går det å jobbe en relativt fysisk jobb med piercing på et slikt sted?

Jeg har også lest noe om at kroppen kan avvise piercingen, kan dette lage stygge arr?

Ser heller for meg at det blir et større problem når du har sex enn når du jobber, men så vet ikke jeg hvor tett på penis den skal være da. Går sikkert bra så lenge det ikke er noe klær som "gnisser" på piercingen, er sikkert en fordel å ha undertøy som holder utstyret på plass, så piercingen blir utsatt for minst mulig bevegelse. Og du må forberede deg på at den kan gro ut ja. Men hadde jeg vært deg hadde jeg sendt en mail til Pinpoint, der får du nok mye bedre svar enn fra meg. :p Hvem hadde du tenkt å ta den hos, om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar

Ser heller for meg at det blir et større problem når du har sex enn når du jobber, men så vet ikke jeg hvor tett på penis den skal være da. Går sikkert bra så lenge det ikke er noe klær som "gnisser" på piercingen, er sikkert en fordel å ha undertøy som holder utstyret på plass, så piercingen blir utsatt for minst mulig bevegelse. Og du må forberede deg på at den kan gro ut ja. Men hadde jeg vært deg hadde jeg sendt en mail til Pinpoint, der får du nok mye bedre svar enn fra meg. :p Hvem hadde du tenkt å ta den hos, om jeg kan spørre?

 

Takk for svar, får kanskje sende mail til Pinpoint :)

Jeg vet ikke helt enda hvor jeg skal ta piercing, om noen vet om noen gode steder rundt omkring i telemark så er det bare å si ifra :)

Lenke til kommentar

Hva regner man med å betale for en full sleeve med farger?

 

Jeg vet jeg kan ta kontakt med studio, men ville høre hva dere har gitt for det, de som faktisk har betalt. Har opplevd at det har blitt gitt forskjellige priser, som selvfølgelig er forskjellig fra studio til studio og kunstner til kunstner.

 

Tenker meg en full sleeve på venstre armen. Skal være japan inspiret, og ikke den typiske koi. Er veldig glad og interessert i samurai, så tenkte meg et motiv med noe det.

 

Sist jeg sjekka for 1 år siden, kosta det ca 4-5, kanskje 6000kr pr session, er dette en pris som dere ville betalt? Var antatt å være 3-4 sessions.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk for svar, får kanskje sende mail til Pinpoint :)

Jeg vet ikke helt enda hvor jeg skal ta piercing, om noen vet om noen gode steder rundt omkring i telemark så er det bare å si ifra :)

Har inntrykk av at det er veldig få studioer i Norge som setter surfacepiercing, selv om de er seriøse. Så hadde nok like gjerne tatt turen til Pinpoint, tipper det er nærmeste studio som utfører den type piercing, men så aner jeg ingenting om hvilke studio som er i Telemark heller.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tittet innom noe annet enn nettbutikken til Pinpoint tidligere, men tittet innom studiosiden deres nå etter innlegget over, virkelig inspirerende bilder :)

 

Jeg likte særlig disse to:

09.jpg

 

11.jpg

Sistnevnte er første gang jeg har syntes at øyebrynspiercing har sett kult ut.. :)

Endret av iChristian
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en del år siden jeg tok min siste piercing, men på den tiden var kundegruppen ca. 90% jenter. Guttene tok øyenbryn (mask&mekk-folk med mopedhjelm), øreflipp (ofte store til å begynne med, eller med intensjon å strekke videre) og tungen. Brystvorter var det jentene som stod for. Brystvorter på gutter opplevde jeg som et nittitallsfenomen, ganske populært da piercing begynte å bli kraftig utbredt, men dabbet mer og mer av rundt 2000.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg den som følger moter eller bryr meg med hva andre mener om meg! Tungepiercing er noe jeg utelukket forbinder med jenter akkurat som med navlepiercing. Brystvortepiercing er noe jeg stort sett forbinder med gutter mens øre og intime går begge veier. Men om det er slik i virkeligheten har jeg ingen anelse om.

Lenke til kommentar

Hva regner man med å betale for en full sleeve med farger?

 

Jeg vet jeg kan ta kontakt med studio, men ville høre hva dere har gitt for det, de som faktisk har betalt. Har opplevd at det har blitt gitt forskjellige priser, som selvfølgelig er forskjellig fra studio til studio og kunstner til kunstner.

 

Tenker meg en full sleeve på venstre armen. Skal være japan inspiret, og ikke den typiske koi. Er veldig glad og interessert i samurai, så tenkte meg et motiv med noe det.

 

Sist jeg sjekka for 1 år siden, kosta det ca 4-5, kanskje 6000kr pr session, er dette en pris som dere ville betalt? Var antatt å være 3-4 sessions.

Dyrt.

1500-1800 om du skal ha en artist med god fartstid.

 

Betaler selv 1500 timen ca 18timer for halve beinet, farger..

Lenke til kommentar

Har nettopp tatt en Helix piercing, og er veldig rød på nesten hele øret? Er det normalt?

Hadde en piercing på samme plass for noen år tilbake, men fikk betennelse - og tok den selvfølgelig ut.. Har lest at når man bare tar ut øredobben(piercingen) så "kapsler" man på en måte betennelsen igjen, er det mulig at den er tilbake nå? I og med at jeg tok på nøyaktig samme plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...