Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så har du oss som tar av plasten etter noen timer. For så å vaske og smøre 3-5 eller lignende ganger om dagen i en viss tid, før vi går over til å smøre sjeldnere.

 

Det rett og slett mye uenighet om dette.

 

Når det gjelder trening, så gikk jeg og trente styrke dagen etterpå at jeg tok en på ryggen min.

Lenke til kommentar

Og så har du oss som tar av plasten etter noen timer. For så å vaske og smøre 3-5 eller lignende ganger om dagen i en viss tid, før vi går over til å smøre sjeldnere.

 

Det rett og slett mye uenighet om dette.

 

Når det gjelder trening, så gikk jeg og trente styrke dagen etterpå at jeg tok en på ryggen min.

Ikke så mye uenighet om at 2-3timer med plast ikke er beste metode ;)

 

Gladpack er på mest for å beskytte et åpent sår mot tøy osv som kan sette seg i såret, samt holde fuktigheten oppe.

 

Ganske enkelt..

Lenke til kommentar

Jeg vet det er umulig å gi noe helt korrekt svar på dette men hva vil en sånn tatovering koste?? Veldig cirka selvsagt. Og hvor mange timer tror dere noe sånt vil ta?? Er ikke samme tatoveringen jeg skal ta men lignende type,samme størrelse osv...

 

På forhånd tusen takk

 

c6eec4ca5f05472b972712eebb5dcadf_l.jpg

Lenke til kommentar

Hvor lenge bør du helst holde en tatovering unna saltvann og sol? Vurderer å ta en neste uke, men reiser på ferie den 17 april.. Blir dette for liten tid?

 

4-6 uker skal man holde tatovering unna sol og saltvann.

Det kan gå akkurat, men vet ikke helt om jeg ville tatt sjansen.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med surface piercinger?

Jeg vurderer å ta en slik en "down there", rett over penis liksom :p

 

Hvordan går det å jobbe en relativt fysisk jobb med piercing på et slikt sted?

Jeg har også lest noe om at kroppen kan avvise piercingen, kan dette lage stygge arr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...