Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ikke noe farlig å være rød på øret rett etter å ha tatt en piercing. Hvor lenge siden er det egentlig? Nå nettopp?

To dager siden. Har bare blitt litt redd for omtrent hele øret er rødt, mest fordi jeg virkelig ikke vil ha betennelse igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort sett pleier rødhet og varme å befinne seg innenfor en liten cm rundt selve piercingen, men i noen tilfeller kan det omfatte hele eller store deler av øret. Det er ikke uvanlig når det gjelder piercinger i brusk, og det verste pleier å gi seg etter en uke eller to, litt avhengig av hvor godt du tar vare på piercingen. Om den ligger i konstant press under luer eller store hørselsvern, så kan det vare til smykket fjernes.

Lenke til kommentar

Stort sett pleier rødhet og varme å befinne seg innenfor en liten cm rundt selve piercingen, men i noen tilfeller kan det omfatte hele eller store deler av øret. Det er ikke uvanlig når det gjelder piercinger i brusk, og det verste pleier å gi seg etter en uke eller to, litt avhengig av hvor godt du tar vare på piercingen. Om den ligger i konstant press under luer eller store hørselsvern, så kan det vare til smykket fjernes.

Tusen takk for svar! Tar godt vare på piercingen, og har bare brukt lue i ca 1 time til sammen og det var bare et engangstilfelle. Da satser jeg på at dette går vekk om ca en uke da ;)

Lenke til kommentar

Takk!

Den er tegnet rett av logoen på en AC/DC-tskjorte :)

Min første, så jeg har ingenting å sammenlikne med, men det gjorde ikke vondt. Gikk jo veldig fort, det er sikkert verre når man jobber lenge på samme plass? Men selv de nederste linjene som ligger akkurat der ribbeina tar slutt, bare stakk litt. Positivt overrasket :D

Lenke til kommentar

Har også et lyn, men på armen. Det er sikksakk i begge ender. Er den første og så langt den eneste scarificationen som jeg har.

Høres kult ut, har du lagt ut bilde av det? Har vært inaktiv her i månedsvis :(

Tipper smerteterskelen for tatovering flytter seg litt etter en scarification, er det ille eller? Ser jo helt j***ig ut :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...