Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Våget meg til å åpne det kjedelige brune papiret som pakken var pakken inn i, for å se om pakken var pakket inn i innpakningspapir, det var den (u)heldigvis. For et vakkert innpakkningspapir marius :D

Hvis du likte det papiret har du mer å glede deg til på innsida. (!) :)

Har du sendt gave eller?

Jeppsann. Burde vært fremme før helga, men kommer vel imorgen da.

Sitter å tenker om jeg skal åpne den på kvelden, eller morgenen. Tror det blir det siste alternativet :D

Lenke til kommentar
Hey, jeg skal ikke ha noen nedrakking på takknemligheten min. Den er har det nemlig helt bra. Dessuten ser det ut til at de overlevde alle sammen, siden det bare nesten tok livet av dem. (Klarte du å åpne gava fra lillebror i skjul, eller ble det med tanken?)
Diverse høylydte trusler om drap, tortur og sladring på diverse gjorde at det bare ble med tanken. :love:
Lenke til kommentar
Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall.

Jaaaa :D Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min.

 

 

Så bra!

 

 

Utifra kommentaren din regner jeg med du har åpna gaven, men legger dette i spoiler, i tilfelle du ikke har. Vil jo ikke røpe noe. :p

 

 

Jeg må bare få lov til å slenge inn at jeg har absolutt NULL peiling på sånne magasiner. :p Sto på Narvesen i godt og vel 10 minutter og vurderte hvilket jeg skulle ta. Holdt på å ende opp med et tysk - helt til jeg så at det var på tysk. Må bare si at filmen også er veldig bra (hvis du ikke har sett den alt)

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me.

 

Uansett. God jul og takk for pakke.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me.

 

Uansett. God jul og takk for pakke.

Jeg fikk min for en god stund tilbake. HAha, jeg sendte min ganske sent, rart at du har fått den allerede.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me.

 

Uansett. God jul og takk for pakke.

Jeg fikk min for en god stund tilbake. HAha, jeg sendte min ganske sent, rart at du har fått den allerede.

 

Tøft! Ble du sånn noenlunde fornøyd? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...