Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var du her, etter at jeg takket deg i DNFK. o_O

Jeg måtte åpne i dag, var ikke plass i bagen, og ikke faen om jeg ventet til januar, liksom. Store deler av godteriet er spist opp by now. Med god hjelp av samboeren riktignok, men jeg kapret yndlingsbitene, så jeg er fornøyd. Og de lyktene var nyyydelige. ^^

Lenke til kommentar

Min skal åpnes imorgen. Dermed basta! :p Fått din nå Marius?

 

Ser at flere har skrevet et lite brev å sendt med. Ble dessverre ikke noe sånt fra meg iår. Ble litt kaotisk når jeg glemte gaven på bussen, og måtte kjøpe å poste gaven dagen etter, i håp om at den skulle rekke frem til jul.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Et tips til neste års arrangør er at vi kansje starter noe tidligere med påmelding, og avslutter påmeldingen tidligere enn iår, slik at folk får "bedre" tid til å kjøpe gaven, samt sende den.

 

Samt at det blir totalt tilfeldig hvem som får hvem ;) Slik som det er blitt kommentert en rekke ganger. Men alt i alt, klarte man å få stablet det på bena iår også ;)

Lenke til kommentar

Påmeldingen begynte jo helt i starten av november, så det er ikke noe problem. Men at den kunne blitt avsluttet 1.desember hadde kanskje vært greit, og mottakere å sendere var klart 2. desember, så får folk litt tid til å få fingen ut.

 

Samt vi skriver ned alle som ikke har sendt gave iår, så får de ikke være med neste år.

Lenke til kommentar

Det er bra optimistisk å tro at en økt tidsperiode fra 11 til 15 dager fra påmeldingsfrist/tildeling og til Postens frist har noe å si. De som ikke greier å sende på 11 dager greier heller ikke å sende på 15. Tror heller at det burde være motsatt, det burde være en kortere periode for påmelding. Det kan gjerne ANNONSERES veldig tidlig (ca 1. nov), men med PÅMELDING kun den første uken i desember. Det gjør at det er mindre sjanse for at de som er lite aktiv glemmer det bort fordi de meldte seg på fem uker fra de meldte seg på og til tildelingen skjedde. "Oi, er jo bortreist nå, hadde helt glemt at jeg meldte meg på dette for en måned siden."

 

Er enig i at det bør være en sendingsfrist for SS, og at alle må skrive i tråden når vi har sendt. Om det skulle ha vært skikkelig omstendelig og nesten fjernet sjansen for at noen ikke får, så måtte det ha vært noe slikt som:

 

1) Tildeling.

2) Tre dager senere - frist for å bekrefte at man har fått mail/PM om sin gavemottaker.

3) De som ikke bekrefter blir kastet ut av årets runde, bannlyst for året etter, og de berørte får tildelt ny Santa/mottaker.

4) Sendingsfrist. De som ikke bekrefter at de har sendt innen denne datoen blir bannlyst for året etter.

 

Strengt, men rettferdig. Skaper mer arbeid for den som skal styre opplegget, men synes jeg er et OK offer. Om b-real ikke gidder, så kan jeg gjøre det. Det kan dessuten være en tredjeperson som fører lister over de som har bekreftet under pkt 2 og 4, slik at ikke samme person må gjøre alt.

Lenke til kommentar
Det som er litt drit er at jeg egenhendig skulle legge gaven i postkassa, siden den bare er drøye 3 km herfra, men så presterte jeg å glømme den i Oslo, så jeg får ikke sendt den/levert den før tredje juledag! Men den som venter på noe godt, sier jeg bare ;)

Takk for at du sier i fra hvertfall. Da slipper jeg å vente forgjeves. Skal nok klare å grave dypt nok i mitt hjerte til å tilgi deg. ;)

Lenke til kommentar
Det som er litt drit er at jeg egenhendig skulle legge gaven i postkassa, siden den bare er drøye 3 km herfra, men så presterte jeg å glømme den i Oslo, så jeg får ikke sendt den/levert den før tredje juledag! Men den som venter på noe godt, sier jeg bare ;)

Takk for at du sier i fra hvertfall. Da slipper jeg å vente forgjeves. Skal nok klare å grave dypt nok i mitt hjerte til å tilgi deg. ;)

Uten å overdrive for mye kan jeg si at jeg tror du blir fornøyd når du får pakken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...