Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YAY. Fikk min i dag og klarte bare ikke la vær å åpne den. Også åpnet jeg lillum sin med det samme. NÅ SKAL JEG KOSE MEG^-^

 

Btw. Kan egentlig tenke meg al lilko enten jobber på polet (og får masse gratisk poser og esker derfra) eller jobber på teipfabrikk (og får masse gratis teip derfra) x]

post-143860-1229963864_thumb.jpg

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar
Dere som ikke har fått gaver, slutt å syt å vær glad. Er nemlig pain å få gaven før jul å må la den ligge der å vente :p
Har aldri hatt noe prolem med det. Det ligger 5-6 gaver her allerede og venter. Det er ekstra kos å se haugen vokse synes jeg. Derfor håper jeg at postmannen er snill med meg i morgen. :p
Lenke til kommentar

Uff, min alv har ikke skrevet her enda. Men håper da at pakken er fremme og at det ikke har skjedd noe tull med posten :)

 

Trodde nesten jeg hadde fått pakke da det lå noe i postkassa mi når jeg kom hjem. Men det var fra familiemedlem til min sønn ;) Så var jo ikke til meg egentlig, selv om det var mitt navn på boblekonvolutten *skuffa* :tease:

Lenke til kommentar
Haha, lo når jeg åpna den ja :p Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). :p

 

Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure.

 

Anyhoo. Som sagt. God jul :)

 

Edit: Gaven fra deg traff meg midt i. Jeg er pengelens pga. julerushet, og nå kan jeg kjøpe meg en eller annen formidler av nikotin til Lanet jeg skal på i romjulen. I tilegg fucka barberhøvelen seg idag tidlig :wee:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Haha, lo når jeg åpna den ja :p Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). :p

 

Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure.

 

Anyhoo. Som sagt. God jul :)

GOGOGOGO! Skal se filmen så fort jeg får tid til å koble opp dvd spillern. Har akkurat flytta. Hms, kansje jeg får plukke opp ett analog kamera. Kondomene, ehh, Go PILLS!

Lenke til kommentar
Haha, lo når jeg åpna den ja :p Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). :p

 

Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure.

 

Anyhoo. Som sagt. God jul :)

GOGOGOGO! Skal se filmen så fort jeg får tid til å koble opp dvd spillern. Har akkurat flytta. Hms, da får jeg får plukke opp ett analog kamera. Kondomene, skal brukes flittig i romjula

Rettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...