Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år?

Biril har hatt det før. Han er moddis. Han har gjort eil EN gang. La oss ikke glemme alt han ikke hatr gjort feil. Faen heller... ingen er perfekt og det må være lov å gjøre feil i blandt. Han tar tilogmed selvkritikk. Jeg synes at når det er en moddis som står bak så tilfører det kredibilitet til opplegget. La biril få ta det til neste år også.

Nuvel. Er vel tredje året på rad han gjør samme feilen. No hard feelings her i gården, men synes han enten burde gi faen i at folk maser, gi ansvare til noen andre, eller spørre om hjelp neste gang. Det er faktisk helt OK å be om hjelp, selv for store sterke mannfolk ;)

Lenke til kommentar
Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år?
Biril har hatt det før. Han er moddis. Han har gjort eil EN gang. La oss ikke glemme alt han ikke hatr gjort feil. Faen heller... ingen er perfekt og det må være lov å gjøre feil i blandt. Han tar tilogmed selvkritikk. Jeg synes at når det er en moddis som står bak så tilfører det kredibilitet til opplegget. La biril få ta det til neste år også.

Jeg offret til og med min egen deltagelse for at ting skulle gå opp i opp så gi meg _litt_ kredit da :(

Jeg forstår at dere er frustrerte og at det ødela rimelig hele poenget med SS men greia ble bare surr ifra ende til anden, først en mailsending som gikk rett i vasken, masing ifra X antall personer om at en måtte få ut fingeren og...Så når en endelig fikk ut PM'ene så var det folk som ikke fikk PM og mye styr og drit for å få en SS til alle sammen

Hvis folk ikke vil delta neste år så får det være opp til han/henne å gjøre så og jeg kan forstå hvis dere boikotter neste års utgave.

 

Men...er ikke poenget at en skal gi gaver til hverandre? :ermm:

 

Du får huske på hvor stor del av forumet som er utakknemlige unger som skal ha alt deres vei. Og de vil fortsatt klage, selv om ting går sånn de ønsker.

 

Poenget var vel å gi en gave til noen man ikke kjente, og få en fra noen man ikke kjenner, at det ble samme person som fikk og sendte, er vel ikke så "sett inn stygt ord her" farlig?

 

Folk liker å klage for mye om dagen, nesten så man skulle ønske seg et par katastrofer av større skala i Norge, så folk fikk satt perspektivet sitt litt i fokus igjen.

Men om det ikke gikk direkte utover dem, ville de sikkert bare whine om at folk bryr seg for mye om andre og at de som havner i helvete bør ta seg sammen og bare gå videre.

 

Huff, kjenner jeg blir frustrert, ikke mye julestemning i denne tråden lengre.

Lenke til kommentar

Jeg krysser fingrene for at gaven min kommer i morgen, ellers får jeg den ikke før i januar. Bare fordi vi skal reise bort. *sadface*

 

Men satser på at min nissunge blir fornøyd. Hun fikk nå det hun ønsket seg, og litt snop i tillegg, som lå i boblekonvolutten, men ikke i pakken. Jeg er fæl på det der. ^^

Lenke til kommentar

Så takknemlig var du ja. :cry:

Jeg kan fortelle at letingen etter de bøkene nesten tok livet av Eplefe, min lillebror, og min bestemor.

(Eplefe kjedet seg i hjel, Lillebror la onde planer som ville tatt livet av min bestemor (sjokket med at englebarnebarnet får en dildo til jul) og til slutt tatt livet av ham når jeg fikk tak i ham.)

Lenke til kommentar
Haha. Våget meg til å åpne det kjedelige brune papiret som pakken var pakken inn i, for å se om pakken var pakket inn i innpakningspapir, det var den (u)heldigvis. For et vakkert innpakkningspapir marius :D

Hvis du likte det papiret har du mer å glede deg til på innsida. (!) :)

Har du sendt gave eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...