Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er :p (stand forth ;))

Var meg ja. :) Håper du likte den, og at du ikke har den fra før av. :wee:

 

Og, tusen takk for filmene. :D Gleder meg til å se de. ^^ Vært litt mangel på filmer å se på i det siste, så dette blir bra. :D

 

den falt i smak jah ^^, å har den ikke nei :p har ikke mange CDer fra "nyere tider" (som jeg liker...) mye gamalt ræl egentlig :p

 

håper filmene faller i smak da ^^,

Lenke til kommentar
mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg :p

 

ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke :wee:

Lagd den selv?

 

Jepp :)

Ble egentlig veldig fornøyd så hadde tenkt å beholde den selv, men fant ut at jeg ikke hadde tid til å strikke en til. Og den var jo tenkt til deg så da måtte du jo nesten få den ;)

 

 

Tusen takk for nissene :) Har fått tre pynte-nisser. De falt veldig i smak her. Mamma prøvde nesten å smiske seg til den ene...men det fikk ho ikke ;)

Lenke til kommentar
mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg :p

 

ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke :wee:

Lagd den selv?

 

Jepp :)

Ble egentlig veldig fornøyd så hadde tenkt å beholde den selv, men fant ut at jeg ikke hadde tid til å strikke en til. Og den var jo tenkt til deg så da måtte du jo nesten få den ;)

 

 

Tusen takk for nissene :) Har fått tre pynte-nisser. De falt veldig i smak her. Mamma prøvde nesten å smiske seg til den ene...men det fikk ho ikke ;)

 

Jeg synes den ble skikkelig fin ;)

 

Fint at du likte gaven min, håper de finner et sted å bo hjemme hos deg.

God jul :love:

Lenke til kommentar
Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/
Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg :p

Trur b-real har rota litt, eg.
Say what the squat?

Har du ikke fått?

 

Ok, etter litt undersøkelse så ser jeg at du ikke har fått tildelt noen.

Skal ordne en ting og sende til deg, er min fuckup så det skal du ikke lide for. Gave is coming your way mann.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Beklager B-Real at jeg var så utakknemlig for opplegget ditt. Er i et generelt dårlig humør for tiden, det går nok utover ganske mange. Var ikke meningen å hetse deg. Synes det var et koselig opplegg, til tross for at vi vet hvilken bruker vi fikk av. Det sier jo ikke stort, siden vi ikke kjenner eller vet noe om personen bak brukernavnene.

Lenke til kommentar
Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/

Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg :p

Du fikk den i tide ja. Stusset litt tidligere da du sa du hadde fått allerede, men at du skulle få to stykker var heller uventet. :p

 

Anyhoo, tusen takk for zombie-effektene! Whack-a-zombie - dukken blir nok fast inventar på rommet. :wee:

Hehe, bra du likte det jeg sendte da :p Så at du hadde forkjærlighet for Zoombier, så da var det bare leite etter det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...