Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplever også at telefonnumre som er lagret, ikke vises som navn, kun nummer.

Plagsomt..

 

En annen ting er at siden jeg oppgraderte OTA for noen måneder siden, så virker ikke stemmegjenkjenning skikkelig.

 

 

Hvis jeg holder nede den grønne knappen en stund, og så sier Ove, så gir den meg Klokke.

 

Navn fra SINM-kortet finner den ikke. Kun applikasjoner.

 

Noen løsning?

Lenke til kommentar

Et problem som jeg har hat i flere måneder er at når folk ringer til meg, selv om jeg har dem lagret for jeg ikke opp hvem som ringer, bare telefonnummeret... :ermm:

 

jeg får denne feilen om jeg har samme tlfnr lagret to ganger.

 

Hadde det problemet jeg også, i tillegg kunne mobilen finne på å ringe en helt annen person en det den egentlig skulle, men bare hvis numra var litt like. Løsningen ble å bytte mobilen! ikke vært noe tull med HTC Legend.

Lenke til kommentar

Virker stilig, men er bare trial jo. :( Hva skjer når prøvetiden går ut? Eller har du fullversjonen? Hvordan får vi tak i den i så fall?

 

Uhm. Ja, det er trial. Rett under 'download trial' står der 'purchase' - 30 dollar.

Er jo bare å teste om du liker den. Vil tro at når trial er over, kommer en melding om det, og du må avinstallere.

Lenke til kommentar

Virker stilig, men er bare trial jo. :( Hva skjer når prøvetiden går ut? Eller har du fullversjonen? Hvordan får vi tak i den i så fall?

 

Uhm. Ja, det er trial. Rett under 'download trial' står der 'purchase' - 30 dollar.

Er jo bare å teste om du liker den. Vil tro at når trial er over, kommer en melding om det, og du må avinstallere.

 

Jeg vil igjen minne om gratisalternativet gDesk. Ikke like mange effekter som SPB mobile shell, men mange nok:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...