Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

For å få til lydløs, så trykker jeg med fingeren øverst på skjermen der hvor det "som regel" står generell (som er valgt profil). Og etter trykket med fingeren på ordet generell får en opp en meny. Der velger jeg lydløs profil, og motsatt tilbake til generell når det passer meg bedre å høre lyden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch?

evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html

Får bare no gateway :(

 

Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. :)

Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:)

 

Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett :)

Lenke til kommentar

Hei.

Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch?

evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html

Får bare no gateway :(

 

Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. :)

Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:)

 

Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett :)

 

 

Vil få minne om at om du har Speedtouch, følg disse om du får "no gateway":

 

 

Microsoft Windows [Version 6.0.6002]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation.  All rights reserved.

c:\>telnet 10.0.0.138

 

 

Brukernavn admin og blankt passord

 

Username : admin
Password :
                                          ##
                                  #########
                                ###########
                               #########
                          ####                                   ##
                         ##              ##                     ##
         ###########           #####   ####    ##      ####    ## ###   ####   ## ##
  ########   #####        ##   ##      ##  ##  ##      ##  #######  ## ##  #####
 ########      #######  ##   ##        ##  ##  ##      ##  ##   ##  ## ##  ###
########          ########      ##   ########  ##  ########  ##   ##  ##        ##  ##
#######         ########   ##   ##              ##  ##          ##   ##  ##     ##  ##
######           #########  ####  ######   ###  ######   ##   ##        ####    ##
 ##                    #########
                               ######### SpeedTouch 780
                                ######## 7.4.4.7
                                 ####### Copyright (c) 1999-2008, THOMSON
                                  ###### 
#{admin}=>wireless qos config mode=disabled
{admin}=>saveall

 

 

Skriv inn de to linjene med kommandoer som vist over, så skal problemet med no gateway reply være løst.

Lenke til kommentar

Hei.

Er det noen som har fått til å koble til hjemmenettet når de har speedtouch?

evt. med hjelp av denne?: http://whyiseverytitletaken.blogspot.com/2008/11/nokia-n85-wifi-no-gateway-reply.html

Får bare no gateway :(

 

Jeg har speedtouch fra telenor, er tilkobla uten problemer.. :)

Hvordan har du klart å få tilkobla den til din speedtouch? Nå vil jeg virkelig få høre det hvordan du gjorde det:)

 

Gjorde ikke noe spesielt, klikka bare på wlan søking, for så og velge nettverket mitt, skrive inn koden så vips var jeg på nett :)

 

 

Vil få minne om at om du har Speedtouch, følg disse om du får "no gateway":

 

 

Microsoft Windows [Version 6.0.6002]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation.  All rights reserved.

c:\>telnet 10.0.0.138

 

 

Brukernavn admin og blankt passord

 

Username : admin
Password :
                                          ##
                                  #########
                                ###########
                               #########
                          ####                                   ##
                         ##              ##                     ##
         ###########           #####   ####    ##      ####    ## ###   ####   ## ##
  ########   #####        ##   ##      ##  ##  ##      ##  #######  ## ##  #####
 ########      #######  ##   ##        ##  ##  ##      ##  ##   ##  ## ##  ###
########          ########      ##   ########  ##  ########  ##   ##  ##        ##  ##
#######         ########   ##   ##              ##  ##          ##   ##  ##     ##  ##
######           #########  ####  ######   ###  ######   ##   ##        ####    ##
 ##                    #########
                               ######### SpeedTouch 780
                                ######## 7.4.4.7
                                 ####### Copyright (c) 1999-2008, THOMSON
                                  ###### 
#{admin}=>wireless qos config mode=disabled
{admin}=>saveall

 

 

Skriv inn de to linjene med kommandoer som vist over, så skal problemet med no gateway reply være løst.

Dette har jeg prøvd flere ganger og det funker fortsatt ikke :( Kan det ha noe med at jeg har softwaren min er V.31?

Lenke til kommentar

Men er det nødvendig å resette mobilen etter oppdatering?

 

Tja, jeg måtte i alle fall gjøre det, både etter oppdatering til V40 og sist V50. Da virket den greit. Men det er den første Nokiamobilen jeg har måttet gjøre noe sånt på, og jeg har hatt en del Nokia'er.

 

Merkelig :dontgetit:

 

Da er jeg dessverre usikker, regner med problemet ligger i routeren :ph34r:

Lenke til kommentar

er ikke like morro å bare svare, jo da jeg skal svare neste gang. og en ting ting jeg la merke til: jeg har hatt en av de skjermene som blir "sløret" og uleselig skjerm vis den er blitt kald, etter oppdateringen har den ikke blitt slik ,den har vært normal, rart trudde dette var selve skjermen sitt problem og ikke maskinvaren.

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar

Min nokia 5800 lå alene på rommet i noen timer i dag, og når jeg skulle se på den litt seinere hadde den skrudd seg av. Prøvde å slå den på, men det ville den ikke. Tok ut batteriet, prøvde igjen. Funket fremdeles ikke. Satte i laderen og etter en liten stund, våknet mobilen til liv. Det stod at det var lavt batterinivå (når laderen stod i), men jeg veit at det var plenty av batteritid igjen på telefonen. Noen som har opplevd lignende? Oppgraderte til den nyeste versjonen for noen dager siden (v50). Kan dette ha noe å si? HJELP!

 

Takker for svar! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...