Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alarmfunksjonen bøllet seg litt i dag.

Da den satte i gang med vekkingen (jeg var allerede våken), ignorerte den totalt at jeg dro fingeren over skjermen slik jeg pleier. Jeg prøvde flere ganger.

Den bølgete animasjonen som man skal dra fingeren over begynte etterhvert å hakke, og deretter begynte alarmlyden også å hakke. Akkurat som når et gammelt DOS-spill fryser.

 

Måtte ta ut batteriet for å få restartet den.

 

Min er fullstendig uhacket, og kjører V40.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

http://sourceforge.net/projects/gdesk/files/

 

Last ned 0.34 caps, med alle plugins og plasser de på minnekortet. Skaff deg et sertifikat, last ned freesigner og installer det på mobilen (mulig du for certificate error, da er det bare å leke med datoinstillingene på mobilen, 2009 er fint). Last ned .key og .cer filene fra opda og plasser de på mobilen, fiks instillingene på freesigner slik at de viser til disse to filene. Signer GDesk-filene, installer, last ned et passende design fra feks her og legg det inn på mobilen, åpne GDesk -> design -> "åpne skrivebord" og finn filen...Profit..!

 

 

Vet at GDesk er nevnt en gang tidligere i tråden, men tenkte jeg kunne nevne det igjen. Gøy å leke med ulike home-screens:) Prosjektet er nylig blitt startet opp igjen og oppdateres ofte. http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,4089.0.html og http://gdesk.wetpaint.com/

Har du riktig nedlastingslink til siste versjonen for 5800? :)

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar

Folk som har fått oppdatert til v50 her inne?

Får ikke gjort det over nett/3g med min telenor5800. Får ikke testa med pc-suite(som fungerte her med v40 mens nett/3g ikke gjorde det) siden jeg mangler usb-kabelen.

Irriterer meg litt at det ikke er mulighet for å oppdatere med pc-suite & blåtann :<

Lenke til kommentar

Du trenger ikke skyfire, du kan enten gå til www.youtube.com i standard nettleseren, da vil youtube kjenne deg igjen som mobil og sende deg til mobilsidene dems. P.S spill av alle klipp med Flash player (beta) ikke standard spiller.

 

Du kan også gå til Ovi store (butikk) og laste ned egen youtube applikasjon.

Lenke til kommentar

Ser at det er store forandringer på tlf etter at jeg oppgraderte tlf.

I versjon 3. så fungerte de gamle kartene i versjon 5 nå fungerer de ikke. De nye kartene er mye dårligere og mindre detaljerte. Skuffende. I den gamle map så kunne jeg laste ned alt til det landet jeg skulle til, men nå må jeg ha tilkobling hele tiden når jeg bruker den i utlandet. Det er et stort steg i feil retning dette her. Har noen funnet gode kart på den nye versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...