Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Hvis noen ikke har fått beta-kode så kan man skaffe seg via USA Today

 

Jeg har fått en beta-kode derfra nu nettopp, men den funker f*** meg ikke :realmad:

Får bare beskjed om at jeg må ha tastet noe feil og om å prøve igjen...

Noen ideer om hva som er galt?

 

Siden du fikk den fra en amerikansk side, vil jeg anta at du må bruke koden på din amerikanske konto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen ikke har fått beta-kode så kan man skaffe seg via USA Today

 

Jeg har fått en beta-kode derfra nu nettopp, men den funker f*** meg ikke :realmad:

Får bare beskjed om at jeg må ha tastet noe feil og om å prøve igjen...

Noen ideer om hva som er galt?

 

Siden du fikk den fra en amerikansk side, vil jeg anta at du må bruke koden på din amerikanske konto.

 

Hva er mailadressen?

 

Når jeg trykker på linken åpnes Mail (epost-program for Mac), men jeg har ikke konfigurert dette med epost-kontoen min, så jeg får ikke sendt noen mail..

Lenke til kommentar
Man skal bare sende en mail til "[email protected]" med "LittleBigPlanet Beta" som subject...

 

Kan noen andre sjekke om det bare er meg som ikke får det til å funke eller om Jo Are har rett?

 

99 % sikker på at Jo Are har rett.

 

Takk for epost-adresse, da er mail sendt. Blir det kode går den til en heldig forumbruker, som vanlig :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Oi, for et fantastisk spill dette er! :w00t:

 

Spillte gjennom brettet color of world eller no, sammen med mokko (tror jeg) og det var fantastisk gøy! Ufattelig hvor gøy det er å spille sammen med andre. :D

 

Og sackboy er jo utrolig kul! :cool:

 

Smatidig undres jeg over hvor mye krevativitet som er i hyene på folk verden over, for det er mange utrolige fete brett!

 

Nå har jeg ikke utforsket delen med å lage egne banen , men dette spillet er helt utrolig.

Jeg var veldig usikker angående kjøp av dette spillet før, men nå er jeg sikker.

Dette skal inn på julegavelisten, eneste som er synd nå er at det er lenge til jul... :cry:

Lenke til kommentar
Oi, for et fantastisk spill dette er! :w00t:

 

Spillte gjennom brettet color of world eller no, sammen med mokko (tror jeg) og det var fantastisk gøy! Ufattelig hvor gøy det er å spille sammen med andre. :D

 

Dette skal inn på julegavelisten, eneste som er synd nå er at det er lenge til jul... :cry:

Nå skal du ikke bli for glad. World of Colour er et av de beste brettene på spillet vill jeg si. God Of War: Demon skull er like høyt oppe, om ikke høyere. Jul? Forhåndbestill nå da vell :)

Lenke til kommentar
Oi, for et fantastisk spill dette er! :w00t:

 

Spillte gjennom brettet color of world eller no, sammen med mokko (tror jeg) og det var fantastisk gøy! Ufattelig hvor gøy det er å spille sammen med andre. :D

 

Dette skal inn på julegavelisten, eneste som er synd nå er at det er lenge til jul... :cry:

Nå skal du ikke bli for glad. World of Colour er et av de beste brettene på spillet vill jeg si. God Of War: Demon skull er like høyt oppe, om ikke høyere. Jul? Forhåndbestill nå da vell :)

 

Er vel samme fyren som har laget dem, gleder meg til å se mer av ham :)

Lenke til kommentar
Oi, for et fantastisk spill dette er! :w00t:

 

Spillte gjennom brettet color of world eller no, sammen med mokko (tror jeg) og det var fantastisk gøy! Ufattelig hvor gøy det er å spille sammen med andre. :D

 

Dette skal inn på julegavelisten, eneste som er synd nå er at det er lenge til jul... :cry:

Nå skal du ikke bli for glad. World of Colour er et av de beste brettene på spillet vill jeg si. God Of War: Demon skull er like høyt oppe, om ikke høyere. Jul? Forhåndbestill nå da vell :)

 

 

Hehe, ja jeg prøvde GOW banen med Mokko, men ehe, satt litt fast :thumbup:

 

Ellers har jeg kjøpt nok spill dette året så jeg får ikke lov å kjøpe fler. Så opp på julegavelista LBP...

Lenke til kommentar

Jeg har lagt 2 baner som jeg har brukt ca 10 timer til sammen, men tildigere i dag klikka det når jeg skulle loade inn på en bane så jeg skrudde av. Da ble selvfølgelig den savede filen ødelagt og jeg må starte på nytt med betaen.. men men, banene blir vekk når betaen går om noen dager.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt 2 baner som jeg har brukt ca 10 timer til sammen, men tildigere i dag klikka det når jeg skulle loade inn på en bane så jeg skrudde av. Da ble selvfølgelig den savede filen ødelagt og jeg må starte på nytt med betaen.. men men, banene blir vekk når betaen går om noen dager.

 

Du må samle opp alt du har funnet av materiale, klistremerker osv, men banene dine blir ikke borte. Bare gå på "Mine brett", og banene dine er der (Hvis du har publisert dem). Kopier dem over til "Min måne", så kan du redigere dem som du vil igjen. Baner du bare hadde liggende på "Min måne", og som du ikke hadde publisert, blir dessverre borte.

 

Har selv erfart dette...

 

Oi, for et fantastisk spill dette er! :w00t:

 

Spillte gjennom brettet color of world eller no, sammen med mokko (tror jeg) og det var fantastisk gøy! Ufattelig hvor gøy det er å spille sammen med andre. :D

 

Dette skal inn på julegavelisten, eneste som er synd nå er at det er lenge til jul... :cry:

Nå skal du ikke bli for glad. World of Colour er et av de beste brettene på spillet vill jeg si. God Of War: Demon skull er like høyt oppe, om ikke høyere. Jul? Forhåndbestill nå da vell :)

 

 

Hehe, ja jeg prøvde GOW banen med Mokko, men ehe, satt litt fast :thumbup:

 

Ellers har jeg kjøpt nok spill dette året så jeg får ikke lov å kjøpe fler. Så opp på julegavelista LBP...

 

Samme her, har brukt opp spillkvoten min (;)), så jeg får nok ønske meg det til jul.. :thumbup:

 

EDIT: Da vi spilte de banene ble det jo en del lagg osv, så anbefaler virkelig at du spiller gjennom dem alene en gang også. Er virkelig to helt fantastiske baner! :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Må si at jeg ble imponert over LBP.

MEN det er noen få tin gjeg håper folka bak LBP retter på.

 

1. Når jeg lager baner kan det være svært frustrerende å ikke få zoomet inn og ut når du selv vil, pga auto zoom.

 

2. Ofte lag når jeg spiller med en kamerat online, men regner dette vil bli fikset om de setter opp flere servere.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg meg en key fra USA TODAY :)

 

Litt i seneste laget kanskje, men blir morro å prøve! Er det så at denne demoen bare varer til fredag?

 

Edit: Leste mailen jeg fikk Keyen i litt nøyere: "..which is scheduled to end at 4 p.m. ET on Sunday, Oct. 12"

Endret av basip
Lenke til kommentar

Jeg fikk kode fra USA Today jeg og!

 

Sjekk under!

 

 

Hi there, it's SackBoy!

 

Thanks for reading about me in USA TODAY and thanks for contacting us to be a part of the exclusive extended beta trial of LittleBigPlanet for the PLAYSTATION®3.

 

Launching on October 21st, LittleBigPlanet is the highly-anticipated community-based game that allows users to play, create and share what they build with other PS3 users all around the world. With this beta trial , which is scheduled to end at 4 p.m. ET on Sunday, Oct. 12, you will be able to play thorough the Garden levels and be able to create and share your levels with users all over the world!

 

Please read the following instructions to download and participate in the LittleBigPlanet beta.

 

Voucher Code: ****-****-****

 

Du trodde jeg var dum, hva? Den første som poster et innlegg her kl 22:00 (eller så nærme som mulig) vinner koden... Lykke til!

 

Instructions to Redeem code on PS3:

1. Open a Master Account on the PLAYSTATION®Network (or use an existing Master Account)

2. From the PLAYSTATION®Network icon on the XMB, select 'Account Management'

3. Enter 'Transaction Management'

4. Select Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotional Code

5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.

6. Once the voucher code has been entered correctly, click continue. Once you accept the terms you will be taken to the download screen.

 

Please do not forward this e-mail to anyone as this voucher code can only be used once.

 

Thanks ... have fun PLAYING, CREATING and SHARING! I look forward to exploring the planet with you!

 

If you have any questions, send me an email at [email protected], meanwhile I will be busy creating some cool stuff!

 

Peace and Fun -

 

SackBoy

http://littlebigplanet.usatoday.com

 

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Vet du hva, jeg får ikke til å lage en bra bane jeg.. Sliter.. :(

 

Hva får du ikke til da?

 

Sittet i en time å prøvd å vridd hodet mitt rundt hvordan jeg skal få en propell foran på et fly til å rundt.

Frem og tilbake sett forfra er greit nok, men å få den til å gå rundt i Z-aksen (?) sliter jeg med.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Går betaen ut på søndag? :S

EU betaen også? :(

Hadde endelig skaffet en beta kode til en fyr som sa han hadde ventet på d spillet i 2 år og han virket ganske happy når eg sa eg hadde skaffet han en kode, men han e på sykehuset pga noe drit med foten og tror ikke han kommer hjem før på Mandag :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...