Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LITTLEBIGPLANET – BIG BETA

 

PROMOTION CODE REDEMPTION INSTRUCTIONS

 

If you haven’t already done so, register for an account on PLAYSTATION®Network, then follow these steps:

 

1. Sign in to your PLAYSTATION®Network account via your PLAYSTATION®3 system, or alternatively via PLAYSTATION®Store on PC at store.playstation.com using the [sign In/Sign Up] button.

 

http://eu.playstationmail.com/Key=8963.SW.D.V.DfcGT2

 

2. Once signed in, select [Account Management].

 

3. Choose [Transaction Management], then [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code].

 

4. Enter your 12 character promotion code and select [Continue].

 

NOTE: promotion codes are case sensitive and must be entered exactly as displayed.

 

INSERTVOUCHERCODE

 

5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code.

 

Promotion codes can only be used once and only by the recipient. You must be 18 years or older to take part in this demo.

 

We look forward seeing your levels in LittleBigPlanet™!

 

To view the terms of this promotion, visit eu.playstation.com

 

http://eu.playstationmail.com/Key=8963.SW.F.V.DpgMPC

 

Spørs om ikke noen allerede har registrert den, men du kan jo prøve.

Endret av jvik
Lenke til kommentar

Do you know the difference between "guts" and "balls"?

 

Guts - is arriving home late after a night out with the guys, being assaulted by your wife with a broom, and having the guts to ask: "Are you still cleaning, or are you flying somewhere?"

 

Balls - is coming home late after a night out with the guys, smelling of perfume and beer, lipstick on your collar, slapping your wife on the ass and having the balls to say, "You're next!"

 

Så en norsk en:

En bjørn og en hare satt i hockey ved siden av hverandre og dreit. Da spør bjørnen; Sliter du med at møkka di setter seg fast i pelsen din??

Haren; Nei

Fint, sa bjørnen og tørka seg i ræva med haren

 

Så avslutter jeg med nok en norsk får håpe det holder til Beta kode!

 

Ein mann frå elektrisitetsverket skulle kontrollere måleren heime hjå eit ektepar. Han banka på døra, men ingen kom og opna. Sidan døra var ulåst gjekk han inn og vart mildt sagt overraska av det han fekk sjå. Der sat det ein mann på ei potte med ein paraply over hovudet, medan kona sprang runt han og vifta med pattane. Kontrolløren for over til nabohuset og spurte kva det her var for slags opplegg. "jau," svara nabokona. "Dei er døve og kommuniserar med teiknspråk. Så når kona spring rundt og viftar med pattane, så betyr det at ho vil ha mannen til å springe ned på butikken og kjøpe mjølk. Då svarar han at det driter han i fordi det regnar ute."

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Who is the most popular guy at a nude beach?

The man who can carry a giant coffee pot in each hand, plus 12 donuts.

Who is the most popular girl at a nude beach?

The lady who can eat the 12th donut

 

 

Hvorfor jeg sa opp min sekretær…

 

Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fyllte 39 år. Jeg følte meg ikke

særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen. Til min

store skuffelse sa hun ikke engang god morgen.

Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på

jobben gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for

hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det.

 

Ved lunchtider sa min sekretær: 'kanskje vi skulle spise lunch sammen?'

Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen. På vei tilbake sa hun: '

hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?' - og så

foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i steden.

Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun: 'er det

greit at jeg tar på noe mer uformellt?' Jeg svarte 'for et spørsmål!' og

tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun

gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine kollegaer.

- Og der satt jeg, som en idiot… helt naken i sofaen……

Lenke til kommentar

Var med i denne betaen fra starten av. Og må si det har virkelig tatt seg opp. i begynnelsen var det ikke mange som hadde spilt baner på flere dager. Fleste jeg så var vel 1.000 eller noe. Sjekka igår igjen og nå er det utrolig mange lvler som har 25.000 - 50.000 played. Synes også at banene har blitt mye bedre, og faktisk blitt svært underholdene å spille dem.

 

Gleder meg endel til selve spillet kommer ut, blir mye underholdning fremmover ja.

Lenke til kommentar
Var med i denne betaen fra starten av. Og må si det har virkelig tatt seg opp. i begynnelsen var det ikke mange som hadde spilt baner på flere dager. Fleste jeg så var vel 1.000 eller noe. Sjekka igår igjen og nå er det utrolig mange lvler som har 25.000 - 50.000 played. Synes også at banene har blitt mye bedre, og faktisk blitt svært underholdene å spille dem.

 

Gleder meg endel til selve spillet kommer ut, blir mye underholdning fremmover ja.

Mye bra men få så bra som "World of color", håper å se mer av den type brett i retail utgaven.

Lenke til kommentar

Noen som har fått betakode fra Gamereactor? Jeg regnet med at jeg skulle få, iom at de skulle dele ut 4000 stykker, men har enda ikke fått noen kode.

 

Det er ingen som har en kode til overs? Send en PM siden jeg ikke sitter ved PS3 nå.

 

En annen ting jeg lurer på: Jeg har en samboer som er særdeles negativ til alt som har med spill å gjøre. Med unntak av Guitar Hero ^^. Er dette et spill hu kan bli hekta på?

Endret av Luc1fer-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...