Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk inn på PSforum.no helt tilfeldig nå, og så at vinnerene i LBP-konkurransen var kåret for to timer siden.. Kom på at jeg hadde deltatt, så da leste jeg gjennom..

 

And the winner(s) is…

 

* Mitt navn

* En annen random person

 

DET ER MEG! JIPPI!!! :dribble:

 

EDIT: Så var det bare å bli kontaktet, da..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gratulerer.

Hva har du vunnet?

 

En kopi av spillet.. :dribble:

 

"Først av alt må vi si at vi i denne konkurransen fikk inn utrolig mange svar, noe som er veldig gledelig for oss og som gir inspirasjon til å gi dere enda flere muligheter til å vinne fete premier fremover :-)"

 

De får utrolig mange svar og skal trekke ut kun to vinnere, også vinner jeg.. Utrolig..

 

http://psforum.no/2008/10/13/lbp-vinnere-trukket/

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

 

Gratulerer.

Hva har du vunnet?

 

En kopi av spillet.. :dribble:

 

"Først av alt må vi si at vi i denne konkurransen fikk inn utrolig mange svar, noe som er veldig gledelig for oss og som gir inspirasjon til å gi dere enda flere muligheter til å vinne fete premier fremover :-)"

 

De får utrolig mange svar og skal trekke ut kun to vinnere, også vinner jeg.. Utrolig..

 

http://psforum.no/2008/10/13/lbp-vinnere-trukket/

 

 

 

Gratulerer så mye Mokko, din heldiggris. :p

Lenke til kommentar
Mokko? Du vet at du er en heldig jævel? :D

 

Er klar over det, ja ^^,

 

Kom tilfeldigvis forbi konken 3. oktober, og la inn et kjappt svar. Så kom jeg på denne konkurransen i går kveld, jeg finner ut at vinnerne er trukket ut, scroller nedover siden, og der står det to navn. Det ene er mitt. Fikk nesten hjerteattack! :ermm:

 

Jeg klarer fortsatt ikke å bli helt vant til at navnet mitt står på vinnerlisten deres :!:

 

 

EDIT: Tia Helene er også en heldig jævel! :yes:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Grattis Mokko!

 

Hva gikk denne konken ut på? Og hva vant du?

 

Jeg følger visst ikke helt med.

 

Konken gikk ut på å svare på fem spørsmål, som man skulle svare på via mail. De hadde to kopier av spillet som skulle gis bort, den ene havner i postkassa mi, den andre i Tia Helene sin :yes:

 

Angående romkostyme og t-skjorte så vil det være nedlastbart på PS Store den første uken. Man får det ikke for å spille.

 

Så hvem som helst (som ikke har spillet) kan laste den ned fra Storen, eventuelt bare lagre det på harddiscen og vente til de skaffer seg spillet..?

 

Er det sånn forsvinner jo litt av poenget synes nå jeg..

Lenke til kommentar
Så hvem som helst (som ikke har spillet) kan laste den ned fra Storen, eventuelt bare lagre det på harddiscen og vente til de skaffer seg spillet..?

 

Er det sånn forsvinner jo litt av poenget synes nå jeg..

Hvilket poeng? At man skal være ego?

 

At det skal være en premie til de som skaffer seg spillet fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...