Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn da er jeg tilbake i denne tråden, etter noen timer med LBP. :p

 

Flott spill først og fremst, men jeg begynte å undre skikkelig når jeg skulle lage mitt eget brett. Ja, jeg har tatt alle tutorials , men jeg føler ikke at det som MM sa at en kan lage en bane på 10 min stemmer skikkelig. Jeg syntes det er mye mer avansert enn det MM har uttalt tidligere. Ja, en kan lage en bane på 10 min, men hvordan blir den. Ikke særlig bra, så det jeg undrer litt på er det at det er komplisert å skulle laget eget brett.

Vanskeligere enn det jeg trodde.

Lenke til kommentar
Sånn da er jeg tilbake i denne tråden, etter noen timer med LBP. :p

 

Flott spill først og fremst, men jeg begynte å undre skikkelig når jeg skulle lage mitt eget brett. Ja, jeg har tatt alle tutorials , men jeg føler ikke at det som MM sa at en kan lage en bane på 10 min stemmer skikkelig. Jeg syntes det er mye mer avansert enn det MM har uttalt tidligere. Ja, en kan lage en bane på 10 min, men hvordan blir den. Ikke særlig bra, så det jeg undrer litt på er det at det er komplisert å skulle laget eget brett.

Vanskeligere enn det jeg trodde.

 

Synes også det tar litt lang tid. Jeg skulle lage en Spider-man-bane, og skulle fikse det sånn at en stor edderkopp-greie kom ned over deg, beveget litt på beina sine, og når du gjorde en bestemt greie skulle to beina gå opp så du kom deg ut igjen. Bare å få til alt dette tok meg godt og vel én time..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hahaha! :D

 

Ja, Nordisk Film er tidlig med promoene ;)

 

Men skal kose meg nå, snaaakkkkeees!!

 

pic or it didnt happend!

Legg meg til på PSN da....

 

Er bare å sjekke kontoen min.

 

Menneh... hvordan er det med online-spilling da..? Er vel ganske få som har fullversjonen, kan du spille med Beta-folk?

 

Sjekk om du kan spille baner fra betaen!

Lenke til kommentar

Står det ikke "LittleBigPlanet BETA" når du spiller betaen da?

 

Menja, ser ikke grunnen til at jeg skal lyge om det :p

 

Får alt av promoer fra Sony, så hvorfor skulle jeg ikke ha fått denne...

 

http://www.catchgamer.no/?module=news&...p;author=Haansi

 

Hahaha! :D

 

Ja, Nordisk Film er tidlig med promoene ;)

 

Men skal kose meg nå, snaaakkkkeees!!

 

pic or it didnt happend!

Legg meg til på PSN da....

 

Er bare å sjekke kontoen min.

 

Menneh... hvordan er det med online-spilling da..? Er vel ganske få som har fullversjonen, kan du spille med Beta-folk?

 

Sjekk om du kan spille baner fra betaen!

I det jeg åpnet spillet, fikk jeg feilmelding om at at spillet ikke klarte å koble til serverne. Så det er sikkert ikke åpnet engang :\ Regner jeg med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...