Gå til innhold

Apokalyptisk Tom Clancy-spill på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke verden som har gått av hengslene, men UbiSoft. "Tom Clancy"-spillnavnet sto tidligere for taktikk og realisme. Nå synes jeg bare alt er arkade, arkade, arkade, tildekket med dårlig koding og ekkel "glitter"-grafikk (i allefall på PC). Spillet høres greit ut, men det gjorde Vegas også, så det sier vel egentlig lite. Får se hva dette spillet vil bringe.

Lenke til kommentar

Irriterer meg på folk som sier at GRAW er et rævva spill. I tillegg så sier de at spill som kom ut for 10-20 år siden er bedre. GRAW er et genialt spill. Likte ikke VEGAS noe serlig men uansett. :yes: GRAW er taktikk i første klasse. :dribble:

 

Det som jeg har funnet ut er at alle folka som sier at de gamle spilla som de spilte da de var små var bedre enn spill er nå, Har egentlig blitt for gamle til å spille spill og heller skal gå over til noen "morsomme" sporter som Curling og Sjakk :thumbup:

Lenke til kommentar

GRAW er bedre enn de to siste RS-spillene, det skal være visst. Jeg kjøpte GRAW for en hundrings på SpaceWorld for noen dager siden. Helt greit spill, men det er langt ifra noe Ghost Recon spill. De kunne like så godt droppe GR-tittelen, og heller kalle det "Tom Clancy's Advanced Warfighter" eller noe i den duren. GRAW er alt for "tett", scriptet og ulogisk. Det er ofte man føler man kunne trengt en ekstra mulig rute eller ti, når man bare har èn. Dessuten er det store arsenalet borte. Man er alltid tre supersoldater, og ikke de mange menneskene man var i GR1. Dessuten er jo view'en i GRAW helt patetisk og kvalmende! Alt er liksom så "zoomet"!

 

Det som jeg har funnet ut er at alle folka som sier at de gamle spilla som de spilte da de var små var bedre enn spill er nå, Har egentlig blitt for gamle til å spille spill og heller skal gå over til noen "morsomme" sporter som Curling og Sjakk  :thumbup:

8351570[/snapback]

 

Det du sier der er bare provoserende. Det finnes på milliardvis av liksom-realistiske mainstream-skytespill for dere 14-åringene - så hvorfor kan ikke vi, med mer spesielle interesser når det kommer til spill, få det vi også ønsker? Jeg liker også mange arkadiske spill (som Call of Duty, osv). Jeg krever ikke at alle spill skal være like realistiske som virkeligheten. Men det er i det minste greit at noen spill faktisk har litt realisme! Det er rett og slett frustrerende når Ubisoft og Red Storm dumper oss som hjalp dem med å bli store da vi kjøpte deres fabelaktige realistiske spill, men nå bare lager det alle andre vil ha, så de kan tjene mest mulig penger. De kan i alle fall gjøre seg selv en tjeneste og droppe "Rainbow Six" og "Ghost Recon" i de kommende titlene, da det er skjemmende for oss å se på at disse seriene går rett i grøfta for oss. Hvorfor kan vi ikke ha gode gamle Rainbow Six i tillegg til de mindre realistiske spillene, som Vegas og Advanced Warfighter?

Heldigvis er det fortsatt noen, som Bohemia Interactive, som fortsatt dedikerer seg til å lage det de har en lidenskap for, uavhengig av tanken på å tjene inn mest mulig penger.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Irriterer meg på folk som sier at GRAW er et rævva spill. I tillegg så sier de at spill som kom ut for 10-20 år siden er bedre. GRAW er et genialt spill. Likte ikke VEGAS noe serlig men uansett.  :yes:  GRAW er taktikk i første klasse.  :dribble:

 

Det som jeg har funnet ut er at alle folka som sier at de gamle spilla som de spilte da de var små var bedre enn spill er nå, Har egentlig blitt for gamle til å spille spill og heller skal gå over til noen "morsomme" sporter som Curling og Sjakk  :thumbup:

8351570[/snapback]

 

Må du skille litt på hva folk sier. GRAW og Vegas er dårlig spill for de som liker realisme. For de unga som vil løpe rundt å leke rambo passer de fint. Hva de som har spilt RS fra starten av ønsker, er å få tilbake følelsen fra første rogue spear spillene, for å nevne ett. Såklart er dette et mindre marked enn "en mans krig" spillene, så vi blir nedprioritert, noe vi igjen klager på.

 

For min del, så vil jeg ikke kjøpe dette om det ikke går mer tilbake til sine RS røtter, noe jeg tviler hardt på at det gjør.

 

Komentaren om alder og for gamle til å spille overser jeg, da det er enten kun for å provosere eller å ta et steg langt over streken til idioti.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...