Gå til innhold

– Fallout 76 vil ha 150 timer med sideoppdrag på lanseringsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk. Jeg vil ha flere singleplayerspill som Elder scrolls og Fallout, ikke enda flere standard grinde mmos. Jeg kjøpte ikke TESO og kommer heller ikke til å kjøpe dette. 

 

Det er tydelig at bethesda vil satse på MMO istedenfor det de tradisjonelt har vært gode på så da mister de ihvertfall meg som kunde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei takk. Jeg vil ha flere singleplayerspill som Elder scrolls og Fallout, ikke enda flere standard grinde mmos. Jeg kjøpte ikke TESO og kommer heller ikke til å kjøpe dette. 

 

Det er tydelig at bethesda vil satse på MMO istedenfor det de tradisjonelt har vært gode på så da mister de ihvertfall meg som kunde. 

 

Elder Scrolls Online er laget av ZeniMax, ikke Bethesda. Videre er Betheda Softworks LLC en publisher, men Bethesda Game Studios er de som lager spill. De har en del spill bak seg, men Fallout 76 er det eneste som er online. I skrivende stund jobber de med Fallout 76, Starfield, Elder Scrolls 6 og Elder Scroll: Blades. Av disse fire er det kun Fallout 76 som er online, som sagt. I tillegg gir de også ut spill, med spill som Rage 2, Doom Eternal og flere Wolfenstein under utvikling. Ingen av dem er MMOer.

 

For å fortsette er Fallout 76 ikke et MMO heller, og de har nevnt mange ganger at man kan spille 100% solo hvis man vil. Det er langt nærmere Conan Exiles enn WoW, for å si det sånn. 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Soloing i MMO har ødelagt hele poenget med mmo'er. Nå er det bare grinding igjen.

 

 

Sorry, klarer ikke å se noen som helst sammenheng her? Bare fordi et MMORPG støtter solo, betyr det ikke at det ikke er noe poeng i å spille med andre. Alle MMORGPer jeg har prøvd noensinne (og det er mange) lar oss spille alene. Jeg spilte til og med Warhammer Online rimelig mye, og utelukkende alene. Det var et MMORPG som i hovedsak fokuserte på PvP, men jeg storkoste meg med PvE.

 

Grinding har heller ingenting med antall spillere å gjøre. Det har alt å gjøre med hvor lett det er å få tak i det du vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jeg har forhåndsbestilt, så klokken 01:00 fyrer iallefall betaen igang da blir det stresstest i 3-4 timer..

 

Jeg skal teste ut spillet personlig før jeg kommer med så alt formye kritikk, jeg er selv mest opptatt av spillopplevelsen i en helhet, godt mulig jeg kommer til å savne dialogene med NPC og hvordan man påvirker de. Men utifra det jeg har sett skal det være ganske chill å spille dette.. Og det blir ikke nødvendigvis like mye stress som de 3 timene som allerde ligger ute på Youtube av forskjellige personer.. Da de løp rundt om kring bare for å finne innhold bare de kunne klare å legge ut på Youtube kanalene sine i etterkant.. Verden er iallefall gigantisk, og jeg tror jeg kan leve godt med å bare utforske en ny Fallout verden og de hemmeligheter som er gjemt rundt om :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Når var forrige gang du prøvde ESO? Er bare litt nysgjerrig. Jeg spilte det på launch, men synes det var utrolig dårlig. Jeg ble skuffet over Oblivion og synes Skyrim er et makkverk, men ESO var om mulig enda dårligere. Spol frem til i dag, og det er et av de beste MMORPGene jeg har spilt noensinne. :) Det er nettopp dette som gjør meg spent på Fallout 76. Jeg aner ikke om det kommer til å bli bra eller ikke, men det jeg vet er at det er online spill, og det vil dermed utvikle seg over tid. For alt vi vet kan tiden gå i selve spillet, så vi får oppdateringer med NPCer osv etterhvert. Hvis dette er noe folk faktisk vil ha. De sier det nå før de har prøvd spillet, men hvem vet hva folk sier om to, tre måneder? Eller ett år? For alt vi vet kan NPCer faktisk være negativt, fordi det gir folk mindre grunn til å spille sammen. Hvorfor skal jeg bygge en butikk og selge ting til andre spillere, hvis de bare stikker til en NPC i stedet? :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...