Gå til innhold

EAs Star Wars Battlefront II-innlegg er tidenes mest mislikte Reddit-kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er trist er at dette lønner seg for dem. Mange kjøper spillet og dag 1 DLC'er, som de slutter å spille etter 2 dager og klager over. Da har de allerede fått pengene sine og jobben deres er gjort.

 

De som tror at EA fortsatt bryr seg om spillerne sine på noe annet nivå enn $, god bless.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Velfortjent.

 

Jeg tror vi snart ser starten på et tilbakeslag, hvor mange av de mest aggressive spillene på mikrotransaksjonsfronten i tiden fremover kommer til å selge dårlig.

 

Dessverre kommer nok utgiverne til å ta feil lærdom av det, og ende opp med å legge ned dyktige produksjonsstudioer som ikke selger bra, i stedet for å innse at det er dem selv som er problemet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Pay to win.... Pay to boost kanskje ikke til win. Du kan ikke få det beste av å kjøpe saker. Jeg gleder meg som en liten unge til å skaffe meg dette spillet. Jeg har set youtube videoer der folk kaster penger i søpla for å få et nivå 2 kort. Alle andre som sier noe annet. Du har bare ikke gjort research på hva disse pay to win boksene gir deg. Desuten så hvil all DLC i battlefront 2 være gratis.

 

Gjør lit research før du dømmer spillet, ikke hør på de som skriker mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen... Folk har ikke klart å lese den originale kommentaren ser jeg...

Det tar under 40 timer å unlocke en HERO karakter, om man lar spillet gå av seg selv.

Om man ikke regner med en eneste ting man tjener av å spille spillet.

 

(og hero karakterer er ikke noe man spiller mye med)

 

Gameplay Minutes Required to Unlock One Hero: 2,395.97

You read that correctly. At the current price of 60,000 credits it will take you 40 hours of gameplay time to earn the right to unlock one hero or villain. That means 40 hours of saving each and every credit, no buying any crates at all, so no bonus credits from getting duplicates in crates.

https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7c6bjm/it_takes_40_hours_to_unlock_a_hero_spreadsheet/

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å nei, man må faktisk spille spillet for å åpne ting? Hva faen driver de med? Alt burde jo vært åpnet opp med en gamg man starter spillet, så man slipper dette tullet med progressjon og gjøre en liten innsats.  :roll:

 

Ærligt talt, synes det er latterlig mye syting og klaging på dette. Hvorfor er det ingen som gidder spille spillene de kjøper lengre? Hva blir det neste? Skal vi fjerne XP, levels osv i rollespill, fordi tar for lang tid å gå gjennom historien på vanlig måte? Skal alle spill ha en knapp for å se samtlige cutscenes i spillet, så man slipper å faktisk spille det selv? Hvis vi får et Uncharted 5, skal fiendene løpe rundt å ta selvmord, fordi lille Jonny nede i gata ikke gidder å skyte dem selv? Seriøst, folkens... dette er gått alt for langt som det er, og det blir jo bare verre og verre. Snart er vel 99% av spill rene QTEs, før selv DET blir for mye, og de ender opp med rene CGI cutscenes i stedet. Men de varer jo for lenge, så de blir kuttet ned til en time eller to.  :ermm:  Hva skjedde med spillgleden? Er det ingen som spiller spill lengre fordi de liker å spille? Når sluttet knall gameplay å være belønning nok?

 

"Men vi må jo betale for..." Bullshit. Alt du trenger for å åpne ting selv i Battlefron 2 er å faktisk spille spillet. Hvis det er for mye, hvorfor gidder du da kjøpe det i første omgang? Geezes...

Endret av Schreiber
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Gameplay Minutes Required to Unlock One Hero: 2,395.97

You read that correctly. At the current price of 60,000 credits it will take you 40 hours of gameplay time to earn the right to unlock one hero or villain. That means 40 hours of saving each and every credit, no buying any crates at all, so no bonus credits from getting duplicates in crates.

https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7c6bjm/it_takes_40_hours_to_unlock_a_hero_spreadsheet/

 

Akkurat i den kommentaren ja. Der skriver han også følgende:

" Please note that credits earned in challenges are not factored in to these numbers"

Lenke til kommentar

Beste Star Wars spillet jeg har spilt men jeg skjønner hatet mot lootboxes. Men tingen er at det er så lett å drepe fra før av at argumentet "Pay2Win" rett og slett forsvinner. Har ikke rørt lootboxes så langt i "Trial" perioden min på 20 timer. (Fikk extenda 10 timer). I løpet av noen timer spilling kan man tjene nok til å unlocke 1stk locked hero om man vil, det tar ikke lange tiden hvis man er dyktig i spillet. 

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får i det minst fremtidig DLC kart gratis med dette spillet, bare det er for meg ganske greit å vite i grunn. Personlig bryr jeg meg lite om disse Heroene, siden jeg spillet helt elendig med dem uansett :p

 

All fremtid dlc er gratis, og basisutgaven uten dlc har allerede mer innhold enn battlefront 1, 2 og battlefront ea. (selv med dlc)

Det er ingen pay to win i spillet.

Og man kan lett få tak i alt.

Lenke til kommentar

@

Schreiber

Du har virkelig bommet på alt du sier. Samtlige paralleller du drar er hinsides. Og det er businessmodellen med en økende trend på å slippe 40% av ett spill de har 100% klart, som er problemet her. Presset opp til den høyeste prisen de kan komme unna med. Du tilhører minoriteten. At EA er back-to-back worst company, 2012-13 burde vel kanskje snakke for seg selv.

 

Men for all del, hvis du vil whiteknighte EA og deres business modell, kjør på. Spillet har iallefall grafikken, og for folk som liker star wars, sikkert ok.

Hvis du er så glad i å "spille spillet for å unlocke nye ting" kan jeg gi deg ett tips. Prøv f2p hearthstone. Der tror jeg du hadde fått det morsomt.

Endret av Paulex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Beste Star Wars spillet jeg har spilt men jeg skjønner hatet mot lootboxes. Men tingen er at det er så lett å drepe fra før av at argumentet "Pay2Win" rett og slett forsvinner. Har ikke rørt lootboxes så langt i "Trial" perioden min på 20 timer. (Fikk extenda 10 timer). I løpet av noen timer spilling kan man tjene nok til å unlocke 1stk locked hero om man vil, det tar ikke lange tiden hvis man er dyktig i spillet.

Hvorfor fikk du forlenget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi får i det minst fremtidig DLC kart gratis med dette spillet, bare det er for meg ganske greit å vite i grunn. Personlig bryr jeg meg lite om disse Heroene, siden jeg spillet helt elendig med dem uansett :p

All fremtid dlc er gratis, og basisutgaven uten dlc har allerede mer innhold enn battlefront 1, 2 og battlefront ea. (selv med dlc)

Det er ingen pay to win i spillet.

Og man kan lett få tak i alt.

 

Riktig.

 

Derfor er jeg ikke så bekymret rundt alt dette lootbox gnålet som folk syter så mye rundt. Mange spillere rundt om er jo ganske grusomme, og av verste sort. Hyklere og ett voldsomt hylekor, har vært en av de selv jeg altså for all del.

 

Men vi er det vi er :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...