Gå til innhold

Slik foretrekker Switch-eiere å spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat som maskinen var tiltenkt, kan man vel si? Hyggelig å se at prinsippet fungerer for folk flest. Personlig så bruker jeg doc'n til lading, og spiller stort sett når jeg er andre steder enn foran TV'n, men det er stor glede i stua når jeg fyrer opp MK8 på storskjermen også.

 

Yupp. Hele hybridkonseptet fungerer som en drøm. Genialt trekk fra Nintendo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg er hjemme står den for oftest i docken. Men hender jeg slenger meg ned på sofaen og spiller den i handholdt også. Er heller ikke fremmed for å ta den med på bilturer.

 

Ellers så er den ute av docken 50% av tiden da jeg tar den med meg på jobb. Jobber i rotasjon 4/4. For meg er swichen en perfekt konsoll.

Lenke til kommentar

Uff da. Alt går feil vei. Nintendo kommer til å ta dette som at folk vil heller bruke håndholdt og lage neste konsoll deretter. Kan aldri tenke meg å sitte og holde konsollen inntil ansiktet i flere timer. Sitter heller å slapper av med hendene mens jeg spiller med vanlige kontrollere.

 

Neida, Nintendo kunne jo ha konkludert med suksessen med 3DS i forhold til hvordan Wii U floppet at Nintendo-kunder kun er interessert i bærbare spillkonsoller, men det gjorde de jo ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...