Gå til innhold

SNIKTITT: Slipper rålekker TV som oser retro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk. Verken stativ eller ramme er noko som appellerer. Stativet kan ein unngå ved å klaske den på veggen eller la den stå direkte på eit bord, men det nedre partiet av apparatet var på ingen måte pent.

 

Ikkje har eg lyst på ein TV med innebygde høgttalarar heller. Det er stereoanlegget sin jobb.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ordens skyld, omtrent alle som lager TV'er lager kjempefine TV'er no. Minimal ramme rundt skjermen, tynn og flat så den kan henges på veggen er det som gjelder for meg ihvertfall.

 

Og som Zeph sier, så driter eg i lyden i TV'en, lyd er det stereoanlegget som lager.

 

Disse to TV'ene som B&O no har lansert er monstre i  mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt tek.no noen år og utviklingen går definitivt mot mer og mer sure kommentarer. Litt trist.

 

Tror det er fordi Tek.no blir mer og mer kommersiell og har glemt hvor de opprinnelig kom fra. Jeg kommer til tek.no som første side hver dag av ren vane, men det begynner å bli noen år siden jeg faktisk ble der lengre enn ett par minutter. Mesteparten av tiden hopper jeg over majoriteten av artiklene for å lese kommentarene da de TEKniske tingene ikke blir vektlagt i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...