Gå til innhold

Pokémon Go har sendt salget av ekstra mobilbatterier til himmels


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir stadig imponert over hvor populære så dårlige spill og apper kan bli. Min mening, ja...

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære spill og apper jeg synes er dårlige kan bli. Jeg er imponert over hvor populært GTA, The Witcher og Battlefield er, skikkelig møkkaspill ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære så dårlige spill og apper kan bli. Min mening, ja...

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære spill og apper jeg synes er dårlige kan bli. Jeg er imponert over hvor populært GTA, The Witcher og Battlefield er, skikkelig møkkaspill ;)

 

At du synes de er dårlig er mest sannsynlig fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i dem.

Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

Pokemon er definitvt et dårlig spill i mine øyne. At mange spiller det betyr ikke at det er bra. Er nok en del nostalgi i dette, pluss at ungdommer i dag elsker sine smartphones, er vel det mange lever for nærmest, telefonen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At du synes de er dårlig er mest sannsynlig fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i dem.

Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

Pokemon er definitvt et dårlig spill i mine øyne. At mange spiller det betyr ikke at det er bra. Er nok en del nostalgi i dette, pluss at ungdommer i dag elsker sine smartphones, er vel det mange lever for nærmest, telefonen sin.

 

Det var nok et stikk mot at han skrev at de *er* dårlige når det egentlig er en subjektiv ting. Og at "jeg synes det er dårlig" er mer riktig.

 

Hva gjør Pokemon til et dårlig spill? Hva er et objektivt bra spill?

 

Pokemon mangler litt funksjoner nå i starten, men alt tyder på at de blir å legge til trading, battling blant venner og nye pokemons.

 

Legg også til at det er *mobilspill* og ikke et fullverdig AAA-spill. Dette er vel så bra som Candy Crush eller hva annet man må sammenligne det med (Ingress kanskje, men det er i grunn det samme).

Lenke til kommentar

 

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære så dårlige spill og apper kan bli. Min mening, ja...

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære spill og apper jeg synes er dårlige kan bli. Jeg er imponert over hvor populært GTA, The Witcher og Battlefield er, skikkelig møkkaspill ;)

 

At du synes de er dårlig er mest sannsynlig fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i dem.

Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

Pokemon er definitvt et dårlig spill i mine øyne. At mange spiller det betyr ikke at det er bra. Er nok en del nostalgi i dette, pluss at ungdommer i dag elsker sine smartphones, er vel det mange lever for nærmest, telefonen sin.

At du synes Pokemon GO er dårlig er mest sannsynligvis fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i det. Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

 

Eller, gjelder det bare andre...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At candy crush har vært så populært, er noe eg ikke fatter og begriper.

Pokemon GO er litt annerledes, men blir like stum om dette spillet klarer å være like populært i mer enn noen måneder.

Men folk er jo crazy etter skins i cs, Dota og lol uten å egentlig like spillet noe særlig. Tidsfordriv uten glede

Lenke til kommentar

At candy crush har vært så populært, er noe eg ikke fatter og begriper.

Pokemon GO er litt annerledes, men blir like stum om dette spillet klarer å være like populært i mer enn noen måneder.

Men folk er jo crazy etter skins i cs, Dota og lol uten å egentlig like spillet noe særlig. Tidsfordriv uten glede

Candy Crush var ganske moro i starten, men ble fort repetitivt. Så en syklende mann (rundt 30 år) som spilte Pokemon Go på nettbrett (9,7 iPad). Det så noe spesielt ut, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unger på nettbrett er jo et stort publikum da. Uansett hva de spiller er det jo bedre enn ikke å spille mest sannsynlig. De fleste av disse har jo begrenset skjermtid og maskinvare på å spille, og må bare ta det de får.

 

1 av 3 pokemon go spillere er over 40 år, så å skylde på barn virker ikke. Ser ut som at veldig mange av spillerene er 20+.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære så dårlige spill og apper kan bli. Min mening, ja...

 

Jeg blir stadig imponert over hvor populære spill og apper jeg synes er dårlige kan bli. Jeg er imponert over hvor populært GTA, The Witcher og Battlefield er, skikkelig møkkaspill ;)

 

At du synes de er dårlig er mest sannsynlig fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i dem.

Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

Pokemon er definitvt et dårlig spill i mine øyne. At mange spiller det betyr ikke at det er bra. Er nok en del nostalgi i dette, pluss at ungdommer i dag elsker sine smartphones, er vel det mange lever for nærmest, telefonen sin.

At du synes Pokemon GO er dårlig er mest sannsynligvis fordi du ikke har spilt det skikkelig og er møkk dårlig i det. Spill du gjør det dårlig i vil ofte føles dårlige siden du ikke får belønningen av å mestre det.

 

Eller, gjelder det bare andre...?

 

 

Jeg har såvidt lekt meg med appen, men er ikke poenget å 'fange' Pokemons? De tre jeg har funnet har jeg simpelthen bare kasta en pokeball på. Er det mulig å ikke mestre dette? For meg er appen svært mangelfull, men har potensiale. 

 

Det er dog gøy vi får flere spill som baserer seg på den ekte verden, det har jeg sans for. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...