Gå til innhold

Ubisoft har lagt planer for 20 år til med Assassin's Creed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er at en hvert nytt AC føles mer ut som turisme fra mitt hold, og dermed er det der street akrobatikken over 9000 ganger kulere på historiske bygg.

 

Det å ha holdt på med AC i Roma først, og så dra dit og faktisk være dritkjent (alt er faktisk på helt riktige stedet), det var en fantastisk følelse. Ikke bare har jeg vært å sett på Colluseum, jeg har klatra over hele skiten, I tell you! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20 år til med dette?

 

 

Jeg har aldri fullført et ac. Etter sånn 50% ut i spillet har jeg opplevd alt, gameplayet er ikke godt bok til at jeg da gidder meg. Og historien er baller, så gidder ikke å fullføre pga. Det.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Fatter ikke hva hypen rundt den serien er. Fin grafikk da.

Lenke til kommentar

 

 

20 år til med dette?

 

 

Jeg har aldri fullført et ac. Etter sånn 50% ut i spillet har jeg opplevd alt, gameplayet er ikke godt bok til at jeg da gidder meg. Og historien er baller, så gidder ikke å fullføre pga. Det.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Fatter ikke hva hypen rundt den serien er. Fin grafikk da.

Er som regel lei etter 20 min. Testa Black Flag, men meh.

Stort potensiale i spillene, men jeg synes det blir for enkelt og arcadeaktig.

Lenke til kommentar

Har selv rundet AC3 og AC4: Black Flag. Syntes begge de 2 var veldig gode spill, men veldig enkel slossemekanikk iforhold til f.eks Batman spillene.

 

Kan gjerne holde på i 20 år til, men om de kommer ut hvert år slik som de har gjordt til nå så vil serien ha løpt sin gang før 10 år til allerede er omme.

 

La nu det gå nu iallefall 2 år(kanskje 3år) mellom hver AC utgivelse og så heller komme ut med ett virkelig bra AC spill som faktisk er ferdig på dag 1. Minimalt med bugs, god ytelse både på konsoll og pc og med innovasjon.

 

Likte Black Flag fordi at man kunne ha sin egen skute og reise rundt i verden og angripe andre skip som en ekte sjørøver. Når AC: Unity ble annonsert så jeg på det som ett steg fram, men 2 tilbake siden det har coop, men er satt i en enkel storby og har ingen skuteseiling.

 

Lag AC: Black Flag 2 med coop. Hadde vært ufattelig gøy å kunne reist på det åpne hav slik som i Black Flag bare med en kompis sammen på skuta.

 

Er foresten noget spent på å spille AC: Rogue på PC til neste måned.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt alle sammen, fra ende til annen. Med unntak av Unity som jeg foreløpig ikke har fått tid til, men det står i hylla og venter på meg.

 

Noen av de er bedre enn andre, men jeg er definitivt blant desom ser frem til AC hvert år. Skal bli spennende og se hva de klarer å koke opp. Jeg mener, deres ide om å lage en spillserie som foregår i nåtiden, men som reiser tilbake til gitte tidsperioder er jo i praksis en evighetsmaskin med tanke på bakgrunnshistorie.

Lenke til kommentar

Hvorfor lager de ikke et sjørøver spill heller. Black flag er de beste AC til nå, og det var et stort løft fra de andre i serien. Det kun pga pirat delen.

 

Visst Black Flag er det beste AC til nå, så holder jeg meg unna alt som har med serien å gjøre. Syntes spillet var dønn kjedelig å mistet interessen etter bare et par timer.
Lenke til kommentar

 

Hvorfor lager de ikke et sjørøver spill heller. Black flag er de beste AC til nå, og det var et stort løft fra de andre i serien. Det kun pga pirat delen.

Visst Black Flag er det beste AC til nå, så holder jeg meg unna alt som har med serien å gjøre. Syntes spillet var dønn kjedelig å mistet interessen etter bare et par timer.

 

Da liker du nok ikke noen av de andre i serien heller nei, da de følger den same formelen.

Lenke til kommentar

Faktisk kan Unity måle seg med toern. Unity har veldig samme feeling, kanskje fordi Arno er forholdsvis lik Ezio.

Selv har jeg spilt alle spillene bortsett fra sjørøver-opplegget. Det appellerer ikke til meg overhodet, så jeg skipper disse. Jeg likte ikke AC3 heller i heletatt. Men Unity digget jeg fra start til slutt. Jeg spilte på en superkraftig PC og hadde ingen problemer med verken performance eller bugs.

 

Det eneste som plagde meg med Unity var at historien til Arno ikke hadde så mye med revolusjonen å gjøre. Det var parallelle historier som ble kjørt side ved side. Jeg ville ta DEL i revolusjonen, ikke se på.

Det som står i denne artikkelen virker for meg lovende. En bakgrunnshistorie er det som drev AC fra det første til slutten av Ezio-sagaen. Og det for meg ihvertfall, gjorde hele serien svært interessant. Jeg ville vite mer om de som kom før.

Så for min del har de kunnet lagd en fullstendig reboot av hele greia. Og lagt opp historiene og karakterene på en smart måte som faktisk gir mening i det store og det hele. Så alle spillene får en tydelig rød tråd.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Spilt alle unntatt Rogue. PS3 er fortsatt koplet opp, så det kan være at jeg blir for utålmodig, men jeg går nå å håper på at Rogue kommer til PS4 også...

 

Unity var bra det, men som andre påpeker... det var ett lite tilbakesteg fra Black Flag. Variasjonen med fartøy og kunne reise fra øy til øy... Ett av de beste spillene på lenge IMHO.

Lenke til kommentar

Selv har jeg 100 % på alle spillene, men mangler å runde Unity, er ca halvveis, og ikke kjøpt inn/prøvd Rogue enda.. Men, resten synes jeg er knallbra!

 

Jeg synes dette er relativt gode nyheter, da jeg enda ikke er lei serien.. Men, trenger ikke å komme hvert år for min del, så lenge det er bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...