Gå til innhold

Netflix har store planer for neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker forretningsmodellen til Netflix nå.

 

House of Cards var et latterlig bra seire, har ikke sett den andre serien som er produsert av de, men har fått bra kritikk den også.

 

Blir spennende med serie om Escobar, og det beste er at jeg kan se hele sesongen på en uke om jeg vil det!

 

Slik burde TV være for alle, over alt !

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, med en slik boks kan du vel også ta opp programmene og se dem når det passer, begrensningen ligger mest i at du fremdeles må forholde deg til når de blir vist på TV. Men det må du jo strengt tatt med alt. Enten du følger amerikansk tid, norsk tid, eller må vente på hele sesongen slippes på Netflix.

Lenke til kommentar

Endelig har snøballen på vei ned fjellet fått fart på seg. Snart kommer alle de andre leverandørene som Canal Digital, Viasat etc til å følge dette eksempelet (håper jeg). Det er helt tragisk at vi i vår hektiske hverdag (ehrm) skal måtte lage avtaler med TV'en på forhånd for å kunne få litt underholdning. Se når du vil og hva du vil akkurat hvor du vil konseptet er genialt og jeg håper dette får fotfeste i den litt eldre generasjonen også (40-50 ca). Hvis dette skjer så vil vanlig TV dø mye raskere enn mange har spådd.

 

Wooohoooo, stå på Netflix verden trenger slike som dere :)

Lenke til kommentar

Fra intervju med J. Michael Straczynski:

 

You've worked in television, what are the pros and cons in the deltas between Netflix and one of the big networks/cable goliaths? Do they still goad you into putting a cliff hanger at the end of the episode so the couch potato continues to veg-out and just hit 'play' on the next installment? Are you glad you don't need to plan for commercial bumps? Any dark sides to being paid by Netflix?

 

jms: We’re still very new to our dance, but so far all they want is for us to do what we think is best for the story. I think they enjoy a serialized structure because it feeds into binge viewing, but honestly, they haven’t said anything to us one way or another other than “here’s a buttload of money, go have fun.” And I like that a lot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...