Gå til innhold

Vi synes mobilskjermene er for små


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja og nei. Jeg synes dagens mobiler med 4,7" blir altfor store. Jeg har nå en mobil med 3,7". Kanskje noe i minste laget, men perfekt størrelse på telefonen i seg selv.

 

Så ja, gjerne større skjerm, men da er det arealet som skal utnyttes bedre og ikke mobilen som skal bli større.

Lenke til kommentar

Med engelsk tastatur på iPhone er størrelsen den rene perfeksjon gitt mine preferanser, med norsk tastatur blir det et bittelite hakk mer krøkkete. De gangene jeg er ute etter noe med stor skjerm setter jeg meg heller ned med iPaden.

 

Å løpe med en større telefon enn iPhone er uaktuelt. Å ha en større telefon i en bukselumme er uaktuelt, likeså med de fleste innerlommer på dressjakkene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer.

 

Kanskje på tide at Apple våkner opp og kommer seg ut av sin stygge boble og gjør sin neste iPhone litt større sånn at man får inn en større skjerm enn 3.5 tommer skjerm?

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var jo veldig dårlig nytt for meg som liker små mobiler :p Da blir nok utvalget framover bare enda mindre. Kanskje like greit å bytte ut min Galaxy Y til en Xperia Ray nå som den har synket til under 2000 kr, og ikke vente på noe annet spennende.

 

Nå i vårværet forsvinner jakken med masse lommer, og fram skal snart shorts og piratbukse. Syns da det er behagelig med en mobil som kan ligge i lomma og ikke kjennes ut som en stor, tung klump.

Lenke til kommentar

Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer.

 

Er jeg blind for den virkelige verden fordi jeg ønsker en liten telefon som er enkel å ha med seg overalt?

 

Hvis jeg hadde ønsket en telefon med større skjerm hadde jeg ikke hatt en iPhone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og denne undersøkelsen viser jo helt klart at en del iPhone brukere er blinde for den virkelige verdenen i dag og som absolutt må følge Apple's spor og tro at 3.5 tommers skjerm er det beste fordi Apple mener at det er det beste og kjøper en iPhone uansett om dem liker 3.5 tommer skjerm eller ikke når det faktisk viser seg at de fleste i dag vil ha skjermer fra 4 til 4.5 tommer.

 

Er jeg blind for den virkelige verden fordi jeg ønsker en liten telefon som er enkel å ha med seg overalt?

 

Hvis jeg hadde ønsket en telefon med større skjerm hadde jeg ikke hatt en iPhone.

Jeg sa en del og ikke alle. Og dermed trenger ikke du å være blant dem jeg snakker om.

 

Poenget er vel kanskje mere at Apple burde våkne opp å gi oss flere alternativer med iPhones hvor dem blant annet har flere skjerm størrelser.

 

Men det er jo ikke til å nekte for at mange kjøper en iPhone KUN fordi det er Apple.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...