Gå til innhold

Lad opp iPhonen med pusten din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et tåpelig konsept. Jeg tviler på at fyren på bildet faktisk sover. Jeg antar at de fleste som har iphone også har tilgang til strøm mens de sover.

 

Hvis man jogger må det jo være mer komfortabelt å lade telefonen med kinetisk energi, slik man gjør med klokker, fremfor å hindre åndedretten med en maske.

Lenke til kommentar

For et tåpelig konsept. Jeg tviler på at fyren på bildet faktisk sover. Jeg antar at de fleste som har iphone også har tilgang til strøm mens de sover.

 

Hvis man jogger må det jo være mer komfortabelt å lade telefonen med kinetisk energi, slik man gjør med klokker, fremfor å hindre åndedretten med en maske.

 

Åh, du mener sånn som Moov, et annet konsept av samme designer?

http://www.joaolammoglia.net/#!products/photostackergallery0=2

 

Jeg tror ikke man får så veldig mye energi ut av pusten, så jeg tror forsåvidt også at den idéen er dødfødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskelig å se for seg at det finnes personer som ikke har tilgang til strømnettet hvor enn de ferdes? Hva med de som tilbringer en del tid oppe på fjellet eller ute på sjøen?

Jeg synes det er flott med noe som kan brukes til å lade mobilen hvis det blir nødvendig.

Det trenger ikke være så effektivt, så lenge man får ringt den livsviktige samtalen for å be om hjelp.

 

Men helt klart, markedsføringen (bildene) er nok litt feil vinklet.

Og portable batteriladere vil nok være en del bedre for kortere turer, så salget der tar nok ikke helt av.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...