Gå til innhold

Medal of Honor-beta på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt elendig, etter min mening. De to mapene var forferdelig. Det var nok det som var aller mest skuffende. Det mest positive var vel at grafikken var OK. Men nå er ikke jeg fan av CoD style MP spill (MoH, DICE sitt svar på CoD..), men hadde jo litt håp siden det var DICE som var utvikler. De har lånt en del fra BC2 dog, som lyder, teksturer, menyer osv. Men holder meg nok til BC2..

Lenke til kommentar

litt sein? Lasta det ned på søndag og starta å spele i går :p

 

syns spelet var ganske bra, ganske mykje som eg hadde forventa. syns ikkje det er likt CoD i det heile tatt! CoD er meir fast paced. skulle likt litt fleire våpen og klasser og attachments, men det er no ein beta. :)

Endret av .*'Eirik'*.
Lenke til kommentar

Det nok det peneste fps multplayerspillet jeg jeg spilt (har ikke prøvd BC2), men så langt synes jeg liksom det mangler litt "fun factor". Vet at spillet sikter mot et visst realismenivå og seriøsitet, (og såpass bør det vel også være når man lager et spill basert på en pågående konflikt) men spørs om dette ikke er rettet mot større "militærfans" enn det jeg er..

Lenke til kommentar

Syns betaen til Medal of Honor er kjempebra, etter min mening er spillet en god avveksling fra både MW2 og BC2. Har spilt begge en del, og vil si at MoH er et virkelig friskt pust, og det er et definitivt kjøp for min del. BC2 er for tregt for at jeg kan spille det i lang tid, og MW2 er for frustrerende for at jeg kan spille det lenger.

 

Det jeg har merket er at hoppe/(klatre?) mekanikken ikke fungerer skikkelig, som sagt av MrLee så er det vanskelig å skille mellom når du kan hoppe opp på noe og når du ikke kan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Vet ikke hvordan det kan ha blitt forandringer, men PS3-beta var jo tilgjengelig i sommer, så forteller utifra min experience med det. Følte det var en slags blanding av Bad Company 2 og Modern Warfare 2. Det var greit, men foretrekker BC2.

Lenke til kommentar

Jeg testa demoen for et par måneder siden. BFBC2 eiere på steam fikk en "exclusive". Det var litt morsomt, men en litt rar blanding av MW2 og BFBC2 synes jeg, virker som en copypaste egentlig. Dessuten fløt demoen over av hackere. Tror alle hacksene fra BFBC2 funker i MOH ... etter MW2 og nå BFBC2 er jeg ferdig med shooters inntil jeg leser at problemer med aimbots og wallhacks er historie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...