Gå til innhold

Guide: Slik kan det gjøres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker minimalistisk, og dette er jo en genial løsning.

Når det kommer til det motoriserte veggfeste så er det jo bare genialt. Men må si meg enig med Avean tidligere her at det skulle helst ikke ha vært synlig på siden av TV`n, men om dette er noe man må ofre for og få det motorisert så er det verdt det:)

 

Konge jobb.

Lenke til kommentar

Helt ærlig syns jeg dette så forferdelig ut :p Jeg er fan av minimalistisk men hullet i veggen er ikke sentrert og festet på tven vises for mye. Burde heller bygd det i veggen. Det så veldig snodig ut det oppsettet der.

 

Personlig synes jeg ikke-snetrerte ting fint kan se bra ut.

 

Ellers, artig oppsett, mens er ut som det er litt å hente med tanke på lyd? Synes ofte det er et større praktisk problem enn selve TVen i mange tilfeller.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men for å være saklig:

 

TVen var plassert ekstremt høyt og her kommer folk til å få nakkeproblemer etterhvert. Mulig dette er gjort fordi den generelle "tyranniske" dommerhalvdelen i huset plasserer meget høye blomsterbuketter eller oppsatser på bordet mellom sofa og TV.

 

Uansett ikke anbefalt og ikke bra for nakken (noe dere vil erfare). Anbefaler heller at blomsteroppsatser og annet settes vekk fra TVens line-of-sight ;).

 

Jeg ville ikke hatt den noe særlig høyere maksimalt 15-20cm ovenfor vedhyllen hvor du har plassert dekoderen/bd avspilleren i. Frem med sparkelspade og malekost og senke TVen. Forøvrig ble den store krøllen på ledningen veldig sjenerende i miljøet dere har strevet for å holde "rent".

 

Men det kan jo være dere pleier å stå når dere ser på TV? Eller ligge i slike sjeselonger? Sitter dere på barkrakker mot en høy benk? I disse tilfellene vil nok høyden kunne fungere.

 

 

EDIT:

Du skal ha stor pluss for valg av Samsung :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...