Gå til innhold

Lanserer kabinett i lite format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja. nå har jo jeg løst problemet med mangel på kabinetter for Mini-ITX + normal PCIe express kort størrelse ved å lage ett selv, som noen av der kanskje har sett å tråden min her på forumet. Men den dingsen der ser jo absolutt ikke dum ut heller. Mye mer... anonym. Enn min og =D. Seor forresten ut osm om den har plass til "Slimline DVD" fordet om det ikke er nevnt i artikkelen?

Lenke til kommentar

Hvis det er en 120mm vifte vi ser i fronten så tviler jeg på at en ATX PSU får plass.

 

En ypperlig review med masse bilder her :). Det har plass til et 9800GTX+, dog verre med strømmen kanskje, men bør gå.

http://www.hexus.net/content/item.php?item=17489

SS2.jpg

Slimline DVD brenner er også på plass. Absolutt et fullverdig system i meget lite format. Vesentlig mindre enn barebonesystemer for microATX.

SS4.jpg

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det hadde unektlig vært litt artig å hatt en "reise-pc" for LANs o.l. som det erlitt mer juice i enn den gjengse bærbare.

 

AtW

da tror jeg at jeg foreslår micro-atx og lanbox fra thermaltake. alternativt tilsvarende produkter fra aerocool.

 

eneste jeg er forbanna på er at selv om begge produsenter lager varianter uten led og vindu så er dem komplett umulig å få tak i hver til lands...

 

eneste kabinettet som jeg hadde sansen for ble trukket tilbake av aerocool, selv om netshop fortsatt har det i sin database som "ubekreftet"...

 

utenom det er det tårn med dårlig kapasitet vs størrelse, og elendige festeløsninger for hardisk og optiske enheter...

 

om da ikke en blar opp mer for kassa en en gjorde for komponentene inni...

 

er det virkelig bare lan-kidsa som kjøper selvbygg for tiden?

Lenke til kommentar
En ypperlig review med masse bilder her

 

så ufattelig sexy.... :D

 

visste ikke det fantes mini itx med pci-e.

 

definitivt en shuttle-killer. shuttle insisterer på 7-8 små vifter hvor alle blåser ut, noe som vil si at 7-8 vifter slåss om luften. de har også alltid insistert på at man må ha 5" brønn til dvd, når en slimline tar 10% av plassen.

 

her er allt motsatt, en fin 12cm i front som fylle den lille boxen med kald fin luft.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...