Gå til innhold

Lanserer kabinett i lite format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det vel kanskje heller ambisjonene for hva slags skjermkort man kan kjøre i et slik kabinett som må justeres ned?

 

 

Det er også en måte og se det på, men måtte ta det jeg hadde liggende :)

 

her er en fin liten mod for og få inn nvidia kort, på deres standar lengde 10.5 inches (267 mm) det betyr at GTX 260. 275, 285 , 295 faktisk går inn.

 

jeg tror at når jeg nå kjører quad og 4870 så skulle nok en duo og gtx 285 funke også. på standar psu, med min 800W er det altså lite begrensning ser det ut til

post-70872-1245145089_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Salbu: hvilket hovedkort da? vær klar over at det er litt trangt med 4870, men det går.

 

 

Lovet vel tidligere i tråden at jeg muligens kom til og ødelegge ødelegge kabinettet ? siste mod nå er at jeg har fjernet bunnen i psu, lagt en 14cm vifte oppå kjøleren som blåser opp, styrer lufta fra vifte til psu med macgyver tape Det funker sykt bra. mye mindre lyd, kaldere cpu og etter det jeg kjenner MYE bedre airflow til PSU.

 

Men det ser skikkelig drit ut så ingen bilder :)

 

snakker orginal psu her.

Lenke til kommentar

Nei er ikke standar psu hull, det er en m-atx psu som står i. men det gåt gtrit og feste en atx psu.

 

fant en tråd på XS der en har moddet psu, med rett lengde og kabelstrømper. HER

 

 

klipte et par kabler og ryddet slik at det blir bedre plass. sate kabelen var 60cm.... den var grei og få fjærnet :)

 

så fant jeg en fin måte og feste HDD slik at den er ute av vei. brukte skruehull som var der.

 

La ut en annonse på bruktmarkedet så fikk tak i 4 gig minne fra ArticOC som faktisk kom på døra og leverte :thumbup:

post-70872-1245259886_thumb.jpg

post-70872-1245259898_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Nei er ikke standar psu hull, det er en m-atx psu som står i. men det gåt gtrit og feste en atx psu.

 

fant en tråd på XS der en har moddet psu, med rett lengde og kabelstrømper. HER

 

 

klipte et par kabler og ryddet slik at det blir bedre plass. sate kabelen var 60cm.... den var grei og få fjærnet :)

 

så fant jeg en fin måte og feste HDD slik at den er ute av vei. brukte skruehull som var der.

 

La ut en annonse på bruktmarkedet så fikk tak i 4 gig minne fra ArticOC som faktisk kom på døra og leverte :thumbup:

Ja det hadde hopa seg opp med RAM hjemme (igjen), så fint du kunne hjelpe ;)

 

Ser ut som du trenger å rydde litt i kablene dine, hvis du orker eventuelt kutte ned på mye, eller bare ta den enkle veien og kjøpe en pose med strips ;) Det var et ultrakompakt kabinett, men det ser ut til å kunne gi enorm airflow!

 

Link til en ebay shop som har billig frakt og mye utstyr til mini PC, kjøpte selv noen 20cm SATA kabler der for litt siden: http://stores.shop.ebay.com/MITXPC

 

Hadde det rimelig trangt selv før jeg rydda opp i boksen min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1115726&hl=

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Jo har ryddet i kabler, den 60 cm SATA kabelen jeg nevnte var på psu. men klipte den og de kablene jeg ikke hadde veien for bruk for. la opp så godt jeg klarte med stips og det ble ganske fint men ikke optimalt, ingen i veien for airflow untatt pcie kabler.

 

takk for fin link på ebay. mange fine kabler der :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...