Gå til innhold

Lanserer kabinett i lite format


Anbefalte innlegg

ikke hørt noe enda, men vil annta at det er her uti neste uke. blir nok og ta lenger tid og få kabinettet, der står det 1 stk har forventet sendingsdato 2009-05-29.

 

fine med HK så er det at jeg slipper og betale moms i UK, får bare håpe det glir igjennom toll her i norge :)

 

150 pund samlet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvde meg på en ordre hos ITX warehouse, men de kanselerte den. lurer på på om jeg står på noen terror lister :hmm:

 

We carry out comprehensive security checks on all orders prior to dispatch to prevent potentially fraudulent transactions.

 

 

 

The reason your order has been cancelled are shown below.

 

 

 

* The details you provided on our website could not be verified by our security team.

 

skal prøver meg på et hovedkort på ebay. ca samme pris som fra UK

 

 

 

 

hos komplett står det

Ubekreftet dato 9 stk. 2009-06-12

 

så bare og vente :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

ja vi får se :) er bare helt rått og få ting med fedex, pakkesporet er så oppdatert. og normalt tar det lenger tid og få ting innad i norge enn fra usa med fedex

 

All shipment travel activity is displayed in local time for the location

DetailsMay 21, 2009 12:54 PM Shipment information sent to FedEx

 

May 21, 2009 2:28 PM Picked up RICHMOND, BC

 

May 21, 2009 5:09 PM Left FedEx origin facility RICHMOND, BC

 

May 21, 2009 6:00 PM In transit VANCOUVER, BC

 

May 22, 2009 1:10 AM Arrived at FedEx location MEMPHIS, TN

 

May 22, 2009 1:57 AM Departed FedEx location MEMPHIS, TN

 

May 22, 2009 9:25 PM Arrived at FedEx location PARIS FR

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

"Asrock NetTop Ion 330" meget interessant som mediacenter!

http://www.asrock.com/nettop/spec/ION%20330.asp

ION%20330.jpg

 

img-Back(ION330).jpg

 

img-EnergyStarTestResult(ION330).jpg

CPU - Intel® Atom™ 330 (Dual-Core CPU)

Chipset - NVIDIA® ION™ graphics processor

Memory - 2GB DDR2 800 MHz memory, support dual channel, maximum memory capacity 4GB

VGA - NVIDIA® ION™ graphics, support DX10 / Full HD 1080p (Blu-ray / HD-DVD)* playback

HDD - 2.5” HDD 320GB

DVD - DVD Super Multi (Slim type)

I/O - 1 x HDMI (with HDMI to DVI adapter), 1 x D-Sub VGA, 6 x USB 2.0, 1 x S/PDIF (Optical)

LAN - Gigabit LAN

Sound - HD Audio 5.1 channel

System acoustic - Below 26dB

Power Unit - 65W /19V Adapter

Dimension - 195mm (W) x 70mm (H) x 186mm (L)

Volume (liters) - 2.5L

Weight - 1.69Kg

 

Nettbutikker - når kan jeg få kjøpe denne av dere? Fant.. http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10570996

(SlimDVD kan man bare bytte ut med SlimBD om man ønsker)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fin den theo.... står og faller litt på den lille viften bak der. men jeg tror ion og atom er en fin ting og kombinere. vil tro at man burde finne noen fan- tråder om den maskina på nett?

 

 

mitt SG05 ble sendt fra komplett i dag :)

 

ser ut som om de har 6 til på lager.... så kanskje lurt og avbestille hos datakjeden så slipper man og vente til 12 juni før det sendes.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

har ingen spennende cpuer egentlig, en Q8200 og en X3210 b3. må gruble litt. mulig jeg legger ut Q8200 for salg og får meg en E8600 eller E8400. E8600 har fin stepping og er kalde, og burde greit nå 4,0 passivt 24/7 (drømmer jeg om)

 

skal hente kabinettet, har en del potensielle modder i hodet, så det blir nok litt dremling skal dere se. tror jeg får inn en fin yate loon 14cm i front, vil da få mere luft over gpu. eller så blir det dremling slik at det blir bedre plass for pci-e kabler. inn med atx psu skal jeg også prøve.

 

dere må ikke bli så allt for overasket hvis jeg ødelegger hele kabinettet, har skjedd før :D

 

men ikke vent så hardt på oppdateringer, er mye på jobb i helgen så kanskje tirsdag.

Lenke til kommentar
Har en E8400 som er brukt i 7mnd liggende i esken i skuffen :p

 

 

ja, har faktisk tenkt på den :) men det er vel ikke fin og kald E0 stepping?

 

har demotert kabinettet. byggekvalitet virker bra. ingen tullete hurtigkoblinger. metall og skruer, ingen klips eller plastikk.

 

er null problem med 14 cm vifte, vil stille spørsmål om hvorfor den faktisk ikke kommer med dette som standard.

 

går helt greit med atx psu, ting og tenke på er selvfølgelig et par monteringshull bak, men også fremme må det festes da orginal festet ikke passer. også så får man en cm mindre plass til kjøler i høyden.

 

kommer med bilder i morgen.

 

finnes det noen fine programmer og endre bildedstørrelser med? kamraet tar bilder på 2,8 mb og det blir litt vel stort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...