Gå til innhold

Slik er det å spille Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Du er klar over at dataskjermer kan ha 4K-oppløsning, og at PCer kan kobles til TVer?

 

Jepp. Derfor jeg skriver "for folk flest". Og med det så mener jeg at dem aller fleste har ikke har en PC i stua. For dem som har derimot så blir det nok en fornøyelig opplevelse. OM spillet kommer til PC etterhvert vel å merke. Noe jeg har stor tro på at det gjør. Men å vente et år + som med GTAV blir ikke aktuelt for min del.

 

Forhåpentligvis så er det skikkelig motion blur og trikseri i dette spillet som mange store AAA spill idag. Slik at 30fps ikke er i nærheten så slitsomt som det var før.

 

Slike spill er ikke noe jeg ihvertfall vil sitte å spille på PC oppsettet jeg har nå. En tradisjonell desktop løsning. Dette er mer et spill hvor jeg vil ligge i sofaen med kontrolleren og hvor 4K HDR TV får litt å kose seg med. Mitt PC oppsett er mer for mer aktiv type spilling. Ala dette... :D

 

Ija93cH.gif

 

 

Men med Red Dead Redemption 2 så blir det nok mere som dette....hehe!

 

uYuoHXF.gif

Endret av LarZen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, sliter med å spille ond selv, GTA spillene har jeg aldri klart å spille - det har ikke manglet på forsøk....

 

Har ikke hadd noe problem med å spille ond i GTA. Liker å gå på rampages i spillet, dog der det er valg i single playeren så liker jeg ofte å velge de tingene som gjør at karakteren virker mest snill. Derimot så om det er mulig å være både en utrolig hyggelig banditt og en utrolig drittsekk av en banditt i dette spillet så vil det jo igjen gi enda større mulighet for å spille gjennom spillet på nytt igjen.

 

Har selv forhåndsbestilt til PS4 og gleder meg masse.

 

Akkurat som sist så kommer nokk dette også til PC med tid. Om det går likedan som det gikk med GTA5 så blir vel annonseringen å skje på neste års E3 med en releasedato en gang mellom September 2019 og April 2020.

Lenke til kommentar

Det ser jo for all del bra ut, men ble faktisk ikke kjempeimponert over traileren. Selv om det skulle komme til PC (spiller utelukkende der) er det flere andre spill som har gjort meg mer hypa i år av. Trenger definitivt en PC-versjon uansett. Deler av spillet ser veldig bra ut visuelt, mens andre ser ut som noe som kunne kommet ut i 2010 (sett fra et PC-perspektiv, originalkonsollene tilsvarer jo PC-er fra ca. da i ytelse).

Lenke til kommentar

Jeg har vært skeptisk til RDR2, ufortjent, fordi jeg ikke fikk meg til å spille ferdig RDR på PS3.. Ytelsen og opplevelsen var ikke helt 'on par' med hva man kan få på PC dessverre.

 

Dette så utrolig pent ut, kanskje spesielt med tanke på dynamikk og realisme i animasjon! Jeg kommer ikke til å kjøpe konsoll for å spille dette, men krysser fingrene for at det en dag kommer til PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser jo for all del bra ut, men ble faktisk ikke kjempeimponert over traileren. Selv om det skulle komme til PC (spiller utelukkende der) er det flere andre spill som har gjort meg mer hypa i år av. Trenger definitivt en PC-versjon uansett. Deler av spillet ser veldig bra ut visuelt, mens andre ser ut som noe som kunne kommet ut i 2010 (sett fra et PC-perspektiv, originalkonsollene tilsvarer jo PC-er fra ca. da i ytelse).

 

Haha, serr?? Du mener PS4 og Xbone tilsvarer en PC fra 2010? Oh kay...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Du er klar over at dataskjermer kan ha 4K-oppløsning, og at PCer kan kobles til TVer?

 

Jepp. Derfor jeg skriver "for folk flest". Og med det så mener jeg at dem aller fleste har ikke har en PC i stua. For dem som har derimot så blir det nok en fornøyelig opplevelse. OM spillet kommer til PC etterhvert vel å merke. Noe jeg har stor tro på at det gjør. Men å vente et år + som med GTAV blir ikke aktuelt for min del.

 

Forhåpentligvis så er det skikkelig motion blur og trikseri i dette spillet som mange store AAA spill idag. Slik at 30fps ikke er i nærheten så slitsomt som det var før.

 

Slike spill er ikke noe jeg ihvertfall vil sitte å spille på PC oppsettet jeg har nå. En tradisjonell desktop løsning. Dette er mer et spill hvor jeg vil ligge i sofaen med kontrolleren og hvor 4K HDR TV får litt å kose seg med. Mitt PC oppsett er mer for mer aktiv type spilling. Ala dette... :D

 

Ija93cH.gif

 

 

Men med Red Dead Redemption 2 så blir det nok mere som dette....hehe!

 opp

uYuoHXF.gif

Dette på konsoller i 4k må jo bli sirup :p

Lenke til kommentar

En vanlig PS4 kan du "slå" rent gamingmessig med en PC fra 2006. Om du er/var villig til å bruke litt kr da. For å "slå" en PS4 pro med en selvbygd PC idag må du ut med ca 8000 kr.

På papiret ja men de mest visuelle spillene finnes på Xbox og PS4. Uncharted, Last of Us, Red Dead Redemption 2, Horizon Zero Dawn. Det er ingenting på PC som er i nærheten av grafikken der. Skyldes nok at salgstallene er 10x på konsollene men konsollene er kraftig nok til å levere en insane opplevelse. 

Nesten litt grinete med tanke på at jeg sitter på en helt ekstrem PC og har ikke noe spill i nærheten av de ovenfor. Tviler Red Dead kommer på PC.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...