Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondom på fest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en lengre prat med alle mine gutter angående å ta med seg kondom på fest og de har alltid med seg kondomer når de skal noen steder ja.... Å hoppe av i svingen er vel det samme som å leke russisk rulette med en pistol, det er overhodet ikke til å stole på...

 

Bedre føre var enn etter ufrivillig bestefar er mitt motto... :) Ikke for at jeg skal bestemme når eller med hvem mine gutter lager bestefar av meg med altså, men for deres egen sikkerhet og valg syntes jeg at de skal beskytte seg... Ville aldri nektet dem å ha sex, det eneste jeg har vært jævla striks på er at den de ligger med SKAL være enig i det også..... Så de har alltid med seg kondomer fra "kondom skapet" hjemme hos oss når de drar på fest....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Å hoppe av i svingen er vel det samme som å leke russisk rulette med en pistol, det er overhodet ikke til å stole på...

Med pistol faktisk... Da er det 100% sjans for smell, revolver derimot gir straks bedre odds ;)

 

Jeg har alltid med nøkler, lommebok, mobil og kondomer, uansett hvor jeg er.

Lenke til kommentar

Har til dags dato aldri ligged med noen på fest, og kommer heller aldri til å gjøre det. Så nei, ser ikke noen grunn til hvorfor jeg skulle ha med kondom på fest. Kanskje jeg er litt rar, men jeg er rett og slett ikke interessert i å ligge med noen jeg knapt kjenner, og spesielt ikke risikere at det blir barn ut av det. Selv kondomer er ikke 100% trygge.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...