Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

"dad is swinging on the front porch, mamas sipping on something cool in the backyard, birds are singing got me thinking, maby I would call some friends of mine looks like a day to have a good time, dont need no reason around, its summertime, lets turn the radio up high"

 

wow, enten er du utrolig flink til å huske tekster eller så husker du kanskje feil. er rart hvis du ikke får noen resultater når du husker så mye

 

haha syntes sangen var fengene så gjorde et opptak av den :O uansett så er det ingen lyric steder som kommer i nærheten av hva de synger

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg leter etter en svensk sang med kvinnelig vokalist. Den har gått på radioen en del, og det eneste jeg husker av teksten er noe med "i stan". Jeg vet ikke hvem det er, men det er noe Veronica Maggio-ish over det (muligens er det hun?).

 

Nevermind, fant sangen. 17 år!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en svensk sang med kvinnelig vokalist. Den har gått på radioen en del, og det eneste jeg husker av teksten er noe med "i stan". Jeg vet ikke hvem det er, men det er noe Veronica Maggio-ish over det (muligens er det hun?).

 

Nevermind, fant sangen. 17 år!

 

Kanskje denne

Lenke til kommentar

 

Jeg leter etter en svensk sang med kvinnelig vokalist. Den har gått på radioen en del, og det eneste jeg husker av teksten er noe med "i stan". Jeg vet ikke hvem det er, men det er noe Veronica Maggio-ish over det (muligens er det hun?).

 

Nevermind, fant sangen. 17 år!

 

Kanskje denne

 

 

Stemmer! Har gått i dagesvis og tenkt uten å komme på mer enn "i staden", men plutselig datt litt mer av teksten på plass. 

Lenke til kommentar

Låten Her er en 80 talls techno. Sangstemmen i refrenget er Litt barne vridd stemme. Jeg kan ikke refrenget, men Synger noe som

 

I found my love eller up on a mountain, try to forget/I find someone new bla bla. Rytmen er da da da da, da, da da da da, ganske rask. Å selve Musikk element er er bass techno, skikkelig dunk dunk. Låten er ganske Kjent egentlig, men er aldri spilt på radio tv som jeg har hørt.

 

Lenke til kommentar

Låten Her er en 80 talls techno. Sangstemmen i refrenget er Litt barne vridd stemme. Jeg kan ikke refrenget, men Synger noe som

 

I found my love eller up on a mountain, try to forget/I find someone new bla bla. Rytmen er da da da da, da, da da da da, ganske rask. Å selve Musikk element er er bass techno, skikkelig dunk dunk. Låten er ganske Kjent egentlig, men er aldri spilt på radio tv som jeg har hørt.

Charly Lownoise ft. Mental Theo - Wonderful Days

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg husker ikke et kvekk av sangen, men jeg husker musikkvideoen.

Musikkvideoen handler om en person som er rundt (ser det fra hans perspektiv) mens han er rundt og fester, drikker, doper seg og sloss. I slutten av vidoen ligger personen med ei dame og det blir i slutten av videoen funnet ut at hun også er dame.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...