Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på leting etter en sang som jeg ikke vet hva heter. Har ikke så mye å gå på, men jeg prøver likevel:

- Jeg tror den er fra 80-tallet

- Sjanger - (liste)pop

- Refrenget kan deles i fire, og begynner med ganske stort sprang mellom tonene, dette utgjør første halvpart, deretter går melodien opp på en tone som ligger et stykke over den høyeste i første halvpart, og melodien beveger seg nedover, men nå uten tekst, men med noe oh-wow oh-wow oh-wow.

- Jeg tror siste ord i første setning i refrenget er "understanding", eller noe som ligner.

 

Hvis noen kan hjelpe blir jeg imponert ?

Lenke til kommentar

Leter etter en sang type 90's eller tidlig 2000...

ei dame som synger også er det cirka 1.30 med sånn rolig takt før det. før verset/refrenget kommer synger hun noe sånn "wanna get to ou... wanna get to you" så kommer verset også er det noe som "dont you ever think i wasn't gonna find you out, yeah. Også " like all and all and all and weee, tell me how it really feels"

Den mener jeg har gått på en tv reklame og.. takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Er på leting etter en sang som jeg ikke vet hva heter. Har ikke så mye å gå på, men jeg prøver likevel:

- Jeg tror den er fra 80-tallet

- Sjanger - (liste)pop

- Refrenget kan deles i fire, og begynner med ganske stort sprang mellom tonene, dette utgjør første halvpart, deretter går melodien opp på en tone som ligger et stykke over den høyeste i første halvpart, og melodien beveger seg nedover, men nå uten tekst, men med noe oh-wow oh-wow oh-wow.

- Jeg tror siste ord i første setning i refrenget er "understanding", eller noe som ligner.

 

Hvis noen kan hjelpe blir jeg imponert ?

Red Box - For America ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen.

Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition.

Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-)

Er i Dance sjangeren.

Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My".

Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-)

Tror den er fra rundt 2000-2005.

Endret av Thom9
Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen.

Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition.

Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-)

Er i Dance sjangeren.

Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My".

Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-)

Tror den er fra rundt 2000-2005.

Denne? 

 

Ikke basseng men :p

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen.

Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition.

Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-)

Er i Dance sjangeren.

Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My".

Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-)

Tror den er fra rundt 2000-2005.

Værsågod! ;) Arman van helden - my my my

 

https://youtu.be/T6_vIZHMAAQ

 

Sieg heil, edit: så ikke at du nevnte my my my ???

Endret av Yob tvaya mat'
Lenke til kommentar
Hallo i luken!

 

Det er en sang jeg så innmari vil finne, men husker verken tekst eller melodi. MEN! Jeg husker noe: 

 

1. Den var populær i 2011-2012.

 

2. Musikkvideoen er i Las Vegas, og det er et par (2-3..?) menn i musikkvideoen som også er artistene. 

 

3. Musikkvideoen avsluttes med at en fyr hopper i fallskjerm fra et bygg/tårn i Las Vegas.

 

4. Hele musikkvideoen er som en "fyllevideo" der de drikker seg fulle, vakre damer, en fyr som faller over ei plante i lobbyen osv. 

 

Jeg har tilfeldigvis et bilde jeg tok screenshot av musikkvideoen back in the days som jeg legger ved.

 

Kan noen hjelpe meg????? 

 

IMG_1114.thumb.PNG.196a8bf5a85faf4b56e71

Lenke til kommentar
Gjest member-433500

Er det noen som vet hva avslutningsmelodien i filmen Svidd Neger heter? Gruppa Ulver har soundtracket med samme navn som filmen,men akkurat avslutningen finner jeg ikke på den "plata".Filmen ligger nå på YouTube for de som ikke har sett den.

Lenke til kommentar

Hei jeg hørte en sang på NRK klassisk den har klassisk preg over seg og skulle hete "se på det " og det siste som ble sunget i teksten var " så tok vi en fyllekjører te, se på det" ca, men når jeg søker på nett finner jeg ikke noe. Pils hjelp meg, synes sangen hørtes ganske kul ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...